/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
microft works ånning af fil???
Fra : return
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 12-10-08 13:00

hej

nogen der ved at når man herhjemme kun har microsoft works 8,5 at skrive i og på jobbert skriver vi i microft office 2003

mit spørgsmål er hvad skal jeg gemme mit dokument i for at kunne åbne det på jobbet ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 13:07

Gem som>>>>>>>>>>>>>
I filtype har du works nederst i rullemenuen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 13:20

Du kan også gemme det som .rtf format, så virker det helt sikkert. Men formatet forringer billeder.

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-10-08 13:20

<Eyvind <

vil det sige at hvis jeg gemmer i works vil jeg så kunne åbne det i office 2003 på jobbet ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 14:11

Ikke sikkert - men prøv.
Gem det lige under et andet navn så du ikke sletter det hele.

Dette gratis program kan noget mere:
http://da.openoffice.org/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-08 16:19

Du skal bare gemme som .doc i Works - det gør den ikke standard (der hedder de wps)......

Den dækker (kan åbnes) alle Officepakker.

Omvendt kan .doc-filer fra Office også åbnes i Works (blot ikke 2007 filer hvis ikke de gemt rigtigt)....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 16:20

Hvis du konsekvent gemmer i .rtf, så kan du tage det frem og tilbage, og det virker.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 12-10-08 19:16

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-08 19:20

Selv tak....