/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
dr_dem
Fra : pve
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 01-10-08 09:35

Vil godt vide hvor ufattelig ubegavet du er. Er kar over at vi er i en nok til dato ukendt kategori af dumhed, men tag dig dom sammen i stedet for at kysse på diverse bruger samt komme med så mange ubegavede og til tider ulækre kommentarer.

Klaphat.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:44

pve

har du ikke stavekontrol på din pcer.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:45

pve

ups glemte

hvorfor underskriver du dig som klaphat når du hedder pve ??? du kørre måske rundt i flere profiler-

per

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-08 09:47

HOLD DOG OP MED ALT DET FIS AT SKÆLDE HINANDEN UD.
DET HØRER IKKE HJEMME HER.

hawaii7

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:48

hawaii7

det er jo netop noget i den retning jeg mener, man skal ikke kaste med sten hvis man selv et eller andet !!!!!!!

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:52

pve

eller du er måske den ordblinde der sprang ud med en fladskærm !!!!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:54

hvorfor underskriver du dig som per når du hedder bibsamie ???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:55

Citat
det er jo netop noget i den retning jeg mener, man skal ikke kaste med sten hvis man selv et eller andet !!!!!!!
og det har du så, lige som jeg, lige præcist gjort.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:56

Citat
har du ikke stavekontrol på din pcer.
, prøv lige din egen først

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 10:17

Tak for svaret hawaii7. Du har ganske ret og jeg lod mig irritere unødigt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 18:52

ØØØØØØhhhe undskyld men jeg har et arbejde. Du starter spørgsmålet 9:35 og slutter det 9:47
Hvor vil du hen med det.
Har så ikke nogle eller mange ubegavede og til tider ulækre kommentarer.

Dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 19:04

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=251420

Se selv
Tror at detcer dig der har hatten på lige nu den du underskriver dig med

dr.dem