/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3gp format
Fra : bettemikeSuper
Vist : 1063 gange
105 point
Dato : 13-07-08 20:03

kan ikke få 3gp fil format til at virke på windows player......... vilke codec skal der bruge eller skal der et helt andet program til........ håber der er nogen der kan hjælpé

Kommentar
Fra : wicked78

Dato : 13-07-08 20:33

Windows media player kan ikke afspille 3gp format, som du allerede har opdaget. Du er nød til at finde en anden player til at afspille i. Foek. vlc eller zoomplayer. du kan også vælge at konvertere 3gp til avi eller Divx osv. dertil kan du bruge programmer som Xilisoft 3GP Video Converter.
Håber at du kan bruge det til noget :)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 105 point
Dato : 13-07-08 22:37

Windows MediaPlayer kan godt afspille 3GP filer, hvis du har de nødvendige codecs, jeg er ikke codecs ekspert så jeg har en hel pakke codecs og kan afspille næsten alle filer, kan anbefale K-Lite: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack klik på den grønne pil ved Download latest version og installer pakken, husk at hvis du har andre codecs, så skal de afinstalleres i Tilføj og fjern programmer før du installerer K-Lite, under installationen kan du vælge at Windows MediaPlayer skal være din foretrukne afspillerer, så vidt jeg husker er det i tredie eller fjerde vindue at du får muligheden for at vælge favorit afspiller

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 13-07-08 23:45
Godkendelse af svar
Fra : bettemikeSuper

Dato : 14-07-08 22:04

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-08 22:23

Selv tak, fik du indstillet Windows MediaPlayer som standard afspiller ?