/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mange mails om nyt svar
Fra : ingelein
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 22-04-08 20:18

Hej
Jeg får ofte mail om at der er kommet nyt svar på et af mine spørgsmål. Ofte er der flere timers leveringsforskel. Er det kun mig?
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 20:20

Det kommer måske lidt an på hvordan du opdaterer dit mail-system.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-08 20:22

Det har jeg ikke oplevet, men lægger du mærke til hvilket af dine åbne spørgsmål, der kommer en kommentar til.

Det kan jo blive lidt uoverskueligt, når der er 6 åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-04-08 20:47

Hej
Ja, der ligger bare 3 meddelelser i rap som fortæller at der er en ny kommentar. Når jeg lukker dem op, er der ikke nye kommentarer.
Ja, selvfølgelig har jeg styr på at der er forskellige numre på spørgsmålene. Men 3 mails med samme nr og der er kun kommet 1 kommentar.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 20:59

Et skud i tågen

Hvis der er et spørgsmål som interesserer mig, men som jeg ikke har skrevet kommentarer i, går jeg ind i spørgsmålet, og sætter flueben i -- ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål---

Jeg skal jo sende en tom -kommentarboks - for at få efterfølgende mails.

Måske det kan være sådan noget der gør, at andre der har deltaget i spørgsmålet incl. spørgsmålsstilleren, så får besked om at der er nye kommentarer, uden at der er nye???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-08 21:18

Heeej !!!
Det samme her. Der kan gå flere timer en gang imellem. Det er s... irriterende

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 21:24

Ja Nordsted1 - det tror jeg også.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-04-08 21:26

Hej Piaskov
Det hjalp lidt på mit humør, for efter de andres svar troede jeg bare at det var mig som var tumpet.
Ja, det er p....irriterende, for ikke at bruge din beskrivelse igen
Lad os håbe at der er en, som har en fornuftig forklaring
Mange hilsner og tak - Ingelein

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-08 21:40

Citat
Ja, det er p....irriterende, for ikke at bruge din beskrivelse igen[/CITAT
Det sagde jeg ikke ???[CITAT]Det er s... irriterende

Jeg sagde det er sørme irriterende

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-08 21:42

Vi kan lave en test.
Hold inde med at skrive indlæg...................i 10 min fra nu.

Så sender jeg et tomt indlæg om 5 min.

Så fortæller ingelein hvad der er sket om 10 min.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-04-08 21:56

Citat
Vi kan lave en test.
Hold inde med at skrive indlæg...................i 10 min fra nu.

Så sender jeg et tomt indlæg om 5 min.

Så fortæller ingelein hvad der er sket om 10 min.

Hej - ja, der kom sørme en mail kl. 22.45 uden at der var nogen ny kommentar - kun din testopfordring.

Det betyder vel at der er mange, som sender tomme kommentarbokse - Ikk så smart, men ... irriterende. Det er jo "Kommentarchikane" .

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 22:00

Ikke absolut kommentarchikane - men bare ophør med at følge med.
Eller starten på at følge med.

Jeg sendte faktisk to styk.

En med [ ]
og bagefter
En med [ V ]

Så hvilken du fik ved jeg jo ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:01

Jam jam, jeg har slet ikke tænk på, at det kunne give chikane, der er bare nogle spørgsmål jeg gerne ville følge med i

Undskyld, hvis jeg har været med til at genere dig, jeg har nu ikke tjekket om du har oprettet et spørgsmål som jeg er interessert i, men så har jeg gjort det ved andre.

For fremtiden kan jeg da skrive, ---- jeg er lige med på en kikker ------ så er indlægget da ikke tomt når du og andre får mail

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 22:05

Nordsted1 - min test viste desværre ikke om det var en til eller fra "tom kommentar"
fordi jeg jo gjorde begge dele.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:08

Men den beviste dog, at der kommer mail til spørgeren når vi andre melder os til og fra et spørgsmål.

Ergo er det ikke så underligt, at der kan komme mail der fortæller at der er en kommentar, uden at der er en

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-08 22:13

Hvor er i alså kloge herinde

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 22-04-08 22:17

Tak for svaret Eyvind.
Det var vakst fundet på. Jeg forstod ikke helt hvilken forskel der skulle være på de to mails der er kommet på baggrund af din tomme kommentarboks.
Jeg tjekker lige igen.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:20

Nå okay

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-04-08 22:22

Hej Nordsted1
Selvfølgelig mente jeg det ikke alvorligt med "Kommentarchikanen", men på en eller anden måde synes jeg at det er en programmeringsfejl. Det må kunne gøres bedre.
Mange hilsner Ingelein -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:24

Ingelein, jeg syntes der er en fejl mere, men kandu får den ikke rettet

Der mangler at komme mail, til spørgsmålsstilleren når der kommer flere indlæg efter spørgsmålet er lukket.

Når jeg sender denne mail, vil alle deltagerne få mail, men ikke du, så du ser kun dette, hvis du tilfældigt ser det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 22:26

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:29

Eyvind vi er da et godt detektivteam

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 22:30

Men det var vist en test jeg lavede sammen med enten Ans eller Molokyle en gang for længe siden...................hvem der fandt på det husker jeg ikke. Men det var altså før der blev lavet om på kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-08 22:32

Ja da - sherlock Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 22:41

Den test har jeg ikke set, men det kan da være det er fra før min tid på kandu, meeen jeg kan da også have overset noget

Det er først for nylig jeg tænkte over, at jeg kunne få mails uden at have skrevet i en tråd, så jeg kan ikke have spammet så længe.

Når jeg fjerner fluebenet, plejer jeg gerne at sige farvel i tråden, så der kommer i hvert tilfælde ingen tomme mails fra mig der.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-08 17:13

Det er Emesen profilen der var med i den test.