/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Lyde i counter strike
Fra : oooo
Vist : 248 gange
50 point
Dato : 27-02-03 13:35

Hvordan afspiller man lyde i cs? Når man spiller er der tit folk som afspiller div. lydfiler.
Jeg har set under scripting men kan ikke finde noget.

Accepteret svar
Fra : The_Titan

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-03 16:53

Hejsa

Du kan prøve følgende som jeg fandt på en side :

//External Wav script by X3M wav gotta be 8kHz 16bit Mono name it voice_input.wav and put it in HL folder
alias extoggle exon
alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle exon"

For Rcon:-
//External Wav script by X3M wav gotta be 8kHz 16bit Mono name it voice_input.wav and put it in HL folder
alias extoggle exonalias exon "rcon sv_alltalk 1; voice_inputfromfile 1; +voicerecord; alias extoggle exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; alias extoggle exon; rcon sv_alltalk 0"

For Adminmod:-
//External Wav script by X3M wav gotta be 8kHz 16bit Mono name it voice_input.wav and put it in HL folder
alias extoggle exonalias exon "admin_rcon sv_alltalk 1; voice_inputfromfile 1; +voicerecord; alias extoggle exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; alias extoggle exon; admin_rcon sv_alltalk 0"

M.v.h.

Titan

Godkendelse af svar
Fra : oooo