/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvid baglygte og hvide blinklysglas til ~
Fra : bohmo
Vist : 886 gange
20 point
Dato : 24-02-03 19:52

Er der nogen der ved hvor man kan købe Hvide blinklysglas og hvid baglygte til en Honda SFX? jeg har set det inde på mopedgallery.com men jeg ved ikke hvor man kan købe dem. På forhånd mange tak. Hilsen Peter.

Kommentar
Fra : nissejak

Dato : 05-03-03 08:37

hej peter her kan du købe hvide baglygte og hvide blinklysglas
http://www.kgi.dk/
mvh nisssejak

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 05-03-03 19:10

ja flot......... det er jo IKKE til Honda SFX men en YAMAHA JOG så hvad fanden skulle jeg så bruge din komentar til ? hvad emd lige at tjekke efter om det er til det mærke som står i spørgsmålet ? det her kan jeg jo ikke bruge til en skid.

Kommentar
Fra : sfx

Dato : 07-03-03 19:54

HAllO tjek KG-Import

Accepteret svar
Fra : sfx

Modtaget 20 point
Dato : 07-03-03 19:58

Hallo man det er jo rigtig man kan få det hos KG-import prøv at kigge under el dele til Honda Sfx. Der er godt nok udsolgt lige nu men skulle komme om en uge eller sådan.

Godkendelse af svar
Fra : bohmo

Dato : 08-03-03 07:18

Tak for svaret sfx, men jeg har bare altid troet at det kun var til jog. Hilsen Bohmo