/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kortlæser
Fra : snusi
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 05-03-08 19:57

Jeg har installeret en kortlæser på en pc og der blev bekræftet at kortlæseren blev installeret og var klar til brug men når jeg sætter et kort i fra kameraet, sker der overhovedet ikke noget bortset fra det lille "bip" når kortet er sat i. Hvad har jeg gjort forkert og hvad kan jeg gøre?

snusi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-08 19:59

Luk din stifinder op....

Den sidder som et drev....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 20:13

I XP kommer der en grøn pil nede ved uret når du sætter kortlæser med eller uden kort i.
I Visat er det noget der ligner et USB stik med et grønt V
Altså efter at comp er startet.
Hvis den ikke selv viser sig så bør den kunne ses sådan:
Wintast+e
og den hedder "flytbar disk" og vil få et tilfældigt bogstav højere end det der sidder i forvejen.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 05-03-08 21:08

Jeg er ikke god til computer, skal jeg klikke på det drev når jeg har fundet det i stifinder? Det er noget jeg skal bruge på min arbejdsplads og lige nu sidder jeg hjemme

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-08 22:00

Ja - klik på det drev og du kan arbejde med det og oprette mapper.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 05-03-08 22:05

Tak for svaret Eyvind.

Ja I skulle egentlig have point begge to men det kan jo ikke lade sig gøre men mange tak for hjælpen, glæder mig til at afprøve det i morgen

snusi