/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MAILER-DAEMON@swip.net <MAILER
Fra : axelbjarne
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 27-02-08 15:25

Hvad er der galt, når jeg får denne besked?

MAILER-DAEMON@swip.net <MAILER-DAEMON@swip.net>

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 15:34

prøv lige at checke om du har sendt til nogen med swipnet og skrevet adressen forkert i første omgang - har du for eks cactus spam installeret kan du læse teksten i klartekst via den.

(swipnet var i gamle dage tilknyttet for eks telia.se)

Kommentar
Fra : Trolden3390

Dato : 27-02-08 15:34

ik noget? hva skulle der være galt..? altså kommer den på dit skrivebord hele tiden eller hva .? eller har du tilmeldt dig til noget hvor du skal activere det

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-02-08 15:35

Hej axelbjarne.

Fiik du den MALER-DEAMON i den post?

Kan du ikke ved at højreklikke på den få nogle flere oplysninger i "Egenskaber"?

mvh
joan

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-02-08 15:36

Det er en ganske alm. e-mail adresse som jeg sender til, nogen gange går den igennem, andre gange får jeg denne besked!

xxxxxx@mail.dk - så det må være TDC.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 15:37

btw tele2 bruger også swipnet visse steder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 15:38

modtagerens postkasse kan være fyldt - der kan være server timeout - whatever

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-02-08 15:38

This is a warning message only.
Your message remains in the server queue,
the server will try to send it again.
You should not try to resend your message now.

Message delivery to 'osa1@mail.dk' delayed
SMTP module(domain @212.247.155.3:mail.dk) reports:
connection with fpo.mail.dk is broken

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-08 15:39

tyder på at modtagerens mailserver er fyldt eller optaget

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-02-08 15:41

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-02-08 15:41

Har du set denne?

http://www.spokaneschools.org/help/articles/Mailer-Daemon.stm

eller denne: A process that runs in the background and performs a specified operation at predefined times or in response to certain events. The term daemon is a UNIX term, though many other operating systems provide support for daemons, though they're sometimes called other names. Windows, for example, refers to daemons as System Agents and services.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-02-08 15:43

du er jo bare så god mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 15:44

maxhankat - ikke altid nogen grund til at male fanden på væggen lige den der er ret kendt og er blot en meddelelse om forsinket eller ikke levérbar mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 15:45

btw - mange oplevede den igår da live messenger sikkerhedsopdaterede

velbekomme - godt du er opmærksom axelbjarne

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-02-08 16:21

OK mirit, du har sikkert fuldstændig ret, man skal ikke lade sig skræmme, men vi er jo nogle stykker der bare er sådan lidt hare-agtige (uden de lange ører).

mvh
"katten" hmmmm - nej, haren.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-08 16:29

altid godt at være en hare når det drejer sig om sikkerhed lille mis (med de blå øjen ???)

jeg fik lige et par stykker igår så lige denne var jeg meget sikker på