/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Prosonic manual (dab-100)
Fra : t4450
Vist : 5601 gange
20 point
Dato : 01-02-08 21:15

HJÆLP!!

Jeg har et minianlæg Prosonic DAB-100, desværre mangler jeg en manual...

Er der nogler der ved hvor jeg kan få fat i en???
Jeg har søgt på nettet, men der er ikke noget at finde.

Mvh. t4450

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 01-02-08 22:38

Prøv dig frem....

De 8 knapper kan da ikke give det store problem....

Der er vel tekst på dem....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-02-08 22:53

Har lige set en i dba. Det er en i kbh. som har den til salg. Han kan måske hjælpe. Kig i google der fandt jeg den.

Kommentar
Fra : t4450

Dato : 02-02-08 21:03

til refi..

Er her for at få et bare nogenlunde fornuftigt svar, på det jeg spørger om, og så er det sku
trids der sidder en som dig og ødelækker en ellers udemærket side med dine åndsvage kommentar!!

Kan du ikke finde ud af det, så hold dig fra at skrive noget, Få dig et liv ud over at side
her og komme med dit opkast, over spørgsmål du syntes er ånsvage, vi kan jo ikke alle være
kloge Åge ,, for så ville du jo ikke få opmærksomheden, hvis vi alle var som dig.

Så har du ikke et fornuftigt svar, så lad være...

Desuden er der ti knapper at trykke på, med hendsyn til indstilling af radio´en.. Så
undersøg det ordentligt, inden du svare nedladende en anden gang.

Godkendelse af svar
Fra : t4450

Dato : 02-02-08 21:11

Tak for svaret refi.

til refi..

Er her for at få et bare nogenlunde fornuftigt svar, på det jeg spørger om, og så er det sku
trids der sidder en som dig og ødelækker en ellers udemærket side med dine åndsvage kommentar!!

Kan du ikke finde ud af det, så hold dig fra at skrive noget, Få dig et liv ud over at side
her og komme med dit opkast, over spørgsmål du syntes er ånsvage, vi kan jo ikke alle være
kloge Åge ,, for så ville du jo ikke få opmærksomheden, hvis vi alle var som dig.

Så har du ikke et fornuftigt svar, så lad være...

Desuden er der ti knapper at trykke på, med hendsyn til indstilling af radio´en.. Så
undersøg det ordentligt, inden du svare nedladende en anden gang.