/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Aldi MP3 afspiller
Fra : josephine03
Vist : 372 gange
20 point
Dato : 16-02-03 15:27

Købte 2 MP3 afspillere i Aldi før jul.
Den ene virker fint (Win XP) - den anden bliver "ikke fundet" af Win 98 SE, selvom playeren viser PC USB i displayet. (USB stikket fejler altså ikke noget.) Er der nogen som kan hjælpe? Det må være Win 98 SE der volder problemet. Hvad gør vi?
mvh
Josephine

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 30 point
Dato : 16-02-03 15:49

Man går hen til ALdi og får pengene tilbage og køber måske en ny.
MVH OW