/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth forbindelse. com mob
Fra : orhan-Die
Vist : 374 gange
105 point
Dato : 15-01-08 19:25

Hej.
Jeg har en sony ericsson og en Acer Aspire 7004WSMi.
Jeg har Windows Vista.
Jeg kan bare ikke finde ud af at få bluetooth forbindelse til min bærbar.
I nogle af mine venners computere som også har vista står der bluetoothconnection inde under
tilbehør. De har ingen problemer med det. Jeg har en bluetooth knap ved siden af mit tastatur, men den gider ikke tænde når jeg trykker på den ???
Måske nogle som har samme model bærbar eller bare ved ????

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-01-08 02:00

Sådan en bluetooth skal også have de rigtige drivere installeret for at virke.
De dumme har haft formatteret deres bærbares harddisk, eller installeret nyt styresystem, og så er bluetooth og lignende funktioner forsvunden.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 105 point
Dato : 16-01-08 02:30

At du har en knap til at tænde for bluetooth, betyder ikke at der er bluetooth indbygget og det har du sandsynligvis ikke, du må lige ud at købe en bluetooth dongle først, sæt den i en af usb stikkene og installere de medfølgede drivere, så kører det som en drøm: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Billionton_Bluetooth_2_0_USB_Dongle_2514_.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 09:51

På nogle bærbare er der både en mekanisk kontakt (evt. Fn+en tast) og en fra/til kobling i programstyringen.

Godkendelse af svar
Fra : orhan-Die

Dato : 16-01-08 10:33

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-08 11:55

Selv tak, jeg blev selv opmærksom, da jeg købte en bluetooth mus og troede at bluetooth var indbygget i en Travelmate