/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Canon PowerShot A710IS hjælp.
Fra : Zoooidberg
Vist : 338 gange
20 point
Dato : 07-01-08 20:51

Hej.
Jeg har ovennævnte kamera, er der nogen der ved om det kan indstilles til at tage f.eks. et billede i minuttet på ubestemt tid? Så man kan tage billeder af en blomst der springer ud eller lignende...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 07-01-08 20:58

Det kan det ikke....det kræver at der er indbygget en timer til kontinuerlig optagelse.

Og det kan det ikke, du kan kun sætte selvudløseren til at tage et billede med ti sekunders forsinkelse

Det eneste i den retning er, at du kan sætte kameraet på serieoptagelse,(kontinuerlig) hvor du holder udløserknappen nede, og kameraet så tager billeder indtil der ikke kan være flere på kortet.

Og der kan det tage 1,7 billede pr. sekund

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 07-01-08 21:10

Hehe okay, det er også lige meget nok :) Tak for det

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 07-01-08 21:11

Tak for svaret dova.