/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2007 påmindelser
Fra : ipbirk
Vist : 876 gange
83 point
Dato : 06-01-08 14:46

Hej
Jeg har opgraderet fra 2003 til 2007, og alt kører faktisk fint bortset fra de aftale jeg har i kalenderen de popper ikke up, men jeg får denne beske:" Der var problemer i forbindelse med læsning af en eller flere af påmindelserne. Nogle påmindelserne vises måske ikke."
Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 51 point
Dato : 06-01-08 15:00

Det er garanteret i opgraderingen det er gået galt....

En FRISK installation vil løse problemet.....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-01-08 15:15

Har du kigget på noget af dette ?

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP012185891030.aspx

outlook.exe /cleanreminders Rydder og genopretter påmindelser.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 06-01-08 21:00

Citat
En FRISK installation vil løse problemet.....

Ja tak, men det var for at slippe for dette jeg spørger i forum

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 07-01-08 19:03

Hej igen
Nu har jeg prøvet at geninstallere Office 2007, men har stadigvæk samme problem.Jeg har også forsøgt at skrive " outlook cleanreminders under >start> men det eneste der sker at outlook åbner et nyt vindue i outlook. Hvad kan jeg gøre???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 19:42

Har du "husket" at RENSE ordentlig ud INDEN du geninstallerede....

Kunne forestille mig den "prøver" at læse nogle påmindelser der IKKE længere eksisterer.....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 07-01-08 20:26

Den er renset ordentlig,
Citat
Kunne forestille mig den "prøver" at læse nogle påmindelser der IKKE længere eksisterer

Men så skulle den jo læse de påmindelser der er fremover, eller hvad??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 21:49

Jo - men det er vel heller ikke det der er problemet.....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 08-01-08 16:30

[CITAT][Jo - men det er vel heller ikke det der er problemet..../CITAT]
Jo dette er faktisk også problemet, når jeg opretter nye aftale kommer der ingen påmindelser

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 10-01-08 20:52

Hej igen
Jeg havde en masse problemer med outlook 2007, så jeg har installeret 2003 igen, nu kører det.
Men i skal alle have tak for jeres medvirken

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 10-01-08 20:53

Tak for svaret refi.