/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Convert dvd til pocket pc
Fra : amc
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 11-12-07 09:33

Er der nogen der ved hvordan man laver dvd om så til kan ses på Pocket PC. og om der er et gratis program til det... Jeg har Dvdfab men der kan jeg kun lave om til avi og det vil min P Pc ikke afspille

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-12-07 10:15

Så er det muligt, at du ikke har den nyeste version.

Min kan konvertere til PS2, mobil, iPod etc.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 11-12-07 10:19

Det kan være det bare mig der ikke kan finde ud af det... Jeg har lavet fler film til min Nokia n95..Til min p. pc skal den lave det til wmv.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-12-07 10:23

Jeg har ikke prøvet det i praksis. Regnede bare med, at programmet gav den mulighed.

Kommentar
Fra : Krogh_Jensen

Dato : 11-12-07 12:34

Hey - Jeg har en løsning til dig...

Programet "Any Video Converer" er lavet specielt til det og kan konvertere alt fra DVD´er, images og WMA film til et bedre format egnet til iPods, eller PSP´er.. Ekstra indstilliger som kvalitet osv. er meget nemme at styre!

Mvh Poul

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 11-12-07 13:58

Det kan du med programmet Super, den er gratis og kan omdanne næsten hvad som helst inden for lyd og video: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm
Din computer skal have DivX codecs installeret for at afspille avi filer, dem kan du hente gratis her: http://www.divx.com/divx/windows/ det er en pakke du henter, hvis du vælger den så fjern markering fra alt andet end codecs når du installerer, eller du kan hente en codecs pakke, så kan du afspille det hele, jeg har K Lite Codecs Pack den er også gratis, du behøver ikke hente Full pakken, standard klarer det meste: http://www.k-litecodecpack.com/

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-12-07 09:05

Jeg prøver Super... Er da ikke helt at gå til... K Lite Codecs Pack er da ikke gratis som jeg ser det...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-07 13:39

Super kan det hele, men man skal øve sig lidt, som du siger ikke helt nem før du lærer den at kende, K-Lite er gratis, men det var en forkert side jeg henviste til, prøv her: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Mega_Codec_Pack_download.htm når du installere pakken kan du vælge at bruge Windows MediaPlayer, som standard vil K-Lite bruge MediaPlayer Classic som er i pakken

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-12-07 14:00

Jeg har lige købt Roxio DVD Copy 2 for 150,- i Marlin.. Ser ud til den kan klarer det ellers må jeg kaste mig ud i Super....Kunne være jeg skal prøve Roxio DVD Copy 2 har kørt over 2 timer og er 50 % færdig

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 26-12-07 11:34

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 12:34

Selv tak, øh bruger du Super ? Du skrev da at du havde købt et program som kunne det du ønskede