/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
dyrberg kern lagersalg
Fra : karinajs
Vist : 1355 gange
20 point
Dato : 16-11-07 22:56

hej er der nogen der ved hvornår der afholdes lagersalg af dyrberg kern smykker inde på frederiksberg..... kastanievej tror jeg?????

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 16-11-07 23:08

Velkommen på Kandu Karinajs, jeg bor i den anden ende af landet og aner intet om dyrberg eller smykker, men håber at nogle brugere som ved noget finder herind til dit spørgsmål, næste gang du vil stille et spørgsmål, så find en kategori som passer med emnet: http://www.kandu.dk/groupfind.aspx kategorien Kandu er mest beregnet på spørgsmål om selve forummet og folkene bag læser vistnok med

Godkendelse af svar
Fra : karinajs

Dato : 16-11-07 23:18

Tak for svaret o.v.n. synes bare ikke rigtigt der var nogen der passede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 23:24

Jamen jeg gav jo ikke noget svar, du kunne have holdt spørgsmålet åben for at se om andre kunne hjælpe dig, men al begyndelse er svær så bedre held næste gang. God weekend