/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Amitech
Fra : jlbendtsen
Vist : 567 gange
150 point
Dato : 29-10-07 08:18

Er Amitech stadig noget skrammel?

Har kig på denne http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391224 da jeg søger en harddisk optager med 5.1 surround udgang og der kan afspille divx

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 150 point
Dato : 29-10-07 09:42

Jeg har Amitech afspiller, som kan afspille de samme skiver som beskrivelsen i dit link, der er bare det, at den er allergisk overfor hjemmebrændte skiver. Hvorimod en billig Denver fra Føtex klarer det hele.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-10-07 16:49

Jeg har en Amitech compus. Den har kørt perfekt i over 3 år..

Jeg har aldrig haft en computer, der har fungeret så godt.

Men jeg kan ikke se, at de sælger hele computere mere... --Måske var de for gode?
Dyr var den da..

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-10-07 10:10

Jeg har også en Amitech PC og det er nok den bedste jeg har haft hidtil.

Hvis du har set BTs test af flamskærms-TV i går så har Amitech også fået topkarakter i de mindre størrelser.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-10-07 10:29

Spørgsmålet gælder ligesom ikke om en PC, men en harddiskoptager!

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 30-10-07 10:29

Men hvis det er som kj skriver at de er allergiske overfor hjemmebrændte skiver er det jo ikke rigtigt noget.. Nogen der kender en der bare funker? krav er at den skal kunne gå ud i surround og afspille divx

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 29-11-07 11:37

Tak for svaret kj.