|
| Blacklistet af kandu serveren? Fra : EXTERMINATOR | Vist : 875 gange 200 point Dato : 25-09-07 22:35 |
|
Hej alle sammen
Sidder med et problem der er ved at irritere mig grænseløst, der kommer INGEN mails fra kandu og det har der ikke gjort i lang lang tid (og inden nogen begynder med spamfiltre, NEJ det er ikke der de havner)
Jeg har ikke modtaget en eneste mail fra kandu i år, og tror faktisk heller ikke at jeg modtog nogen sidste år, men er dog ikke sikker
Jeg har selvfølgelig prøvet at ændre min mail adr til min alternative mail adr, men det virker heller ikke. den mail systemet skal sende kommer aldrig.
jeg har så forsøgt at kontakte kandu (email igen) men får heller ikke svar derfra.
har kontrolleret at mailadr er rigtig og at de rigtige flueben er sat, men intet virker.
Er løbet tør for idéer (og tålmodighed) så gode forslag modtages gerne
MVH
EXTERMINATOR
| |
| Kommentar Fra : jomfruane |
Dato : 25-09-07 22:43 |
|
undskyld hvis du føler jeg taler ned til dig, men du skriver intet om at du har flueben i:
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.
fås i din profil under rediger profil.
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 25-09-07 22:59 |
|
Muligheden for at du måske har sat dit sikkerhedsniveau alt for højt. - Jeg har selv lige været ude for det i dag. Jeg havde hævet niveauet en tand, med det resultat at jeg ikke kunne logge mig på QXL. Så satte jeg niveauet en tand ned, og så var der adgang igen!
Så kontroller lige dit sikkerhedsniveau under indstillinger!
| |
|
tal du bare ned til mig hvis det kan hjælpe mig
Citat har kontrolleret at mailadr er rigtig og at de rigtige flueben er sat, men intet virker. |
jo jeg har tjekket at fluebenet er sat i 'Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails', der er også flueben i 'Ja tak, send mig nyhedsbreve'
(Men jeg tjekkede lige en ekstra gang nu du spurgte.)
Jeg har naturligvis også prøvet at fjerne dem, samme resultat.
jeg har også sat hak i nogle abonneringer så der burde komme mails når der er nye ? og nye tip.
men dem æder kandu også selv
Skulle måske lige sige at det er en hotmail adr den er indstillet til, men den burde vel nok kunne finde ud af at sende post til en hotmail adr. det har da virket før i tiden.
har du flere forslag jeg kan afprøve?
| |
|
hmmmm, mit sikkerhedsniveau på min maskine kan vel ikke forhindre kandu's server i at sende en mail til min hotmail adr.
jeg mener, det er jo ikke min maskine der hoster kandu's mailserver, vel
| |
|
nope, kandu er ikke i spam, og nej det var ikke dig jeg mente
Citat MENER DU MIG__________ |
men hvis det kan hjælpe så er du også velkommen til at tale ned til mig
Citat Da det er et par dage siden du har været her... |
Jeg har da været her jævnligt, har bare ikke besvaret nogle spørgsmål men kun været med på en lurer
| |
|
men jeg har da lige tjekket spamfiltret endnu en gang.
men fik lige en ide, har nu tilføjet @kandu.dk til afsendere der er tillid til, så er jeg da HELT sikker på at mail derfra ikke havner i spammappen
| |
| Kommentar Fra : disken |
Dato : 25-09-07 23:59 |
|
Citat men hvis det kan hjælpe så er du også velkommen til at tale ned til mig |
HVIS DU STADIG MENER MIG______________
Hvor har jeg sagt/ skrevet noget der kunne tude på ????
Forsøgte at give et råd, men bevares
Gn at
| |
|
@ disken, prøv lige at se her 25-09-07 22:43
den lader jeg lige stå et øjeblik.....................................................................
...................................................................................................................
ok, er du med nu
men stadig ingen mails
| |
| Kommentar Fra : pjakobsen |
Dato : 26-09-07 00:30 |
|
En udvej var - at oprette et helt nyt NICK med ny konto - og slette den gamle først.
Så får du en ren rø.... at tude i og det lyder jo altid godt - så bare hug i og riv den rundt
Held og lykke til de banner dig næste gang
vh
Per
| |
|
@pjakobsen jeps, det var da en mulighed.
Men jeg går nu ikke ud fra at kandu's emailserver har bannet mig, det er vel kun brugere der kan det
| |
| Kommentar Fra : pjakobsen |
Dato : 26-09-07 00:47 |
|
Ja det har du nok ret i - men opret et nyt og glem det gamle og bliv ikke graahaaret eller faa hovedpine.
VH
Per
| |
|
gråhåret, hmmmm det gik sq galt da jeg fyldte tyve.
hovedpine ???? jeg kan kun få ondt i (gæt selv hvor det grå hår sidder henne)
havde dette her forekommet på arbejde var jeg blevet skudt, hængt og slået ihjæl, men ikke nødvendigvis i den rækkefølge (og da slet ikke før jeg havde fået det til at virke igen)
tror jeg prøver at skrive til kandu igen
| |
| Kommentar Fra : disken |
Dato : 26-09-07 01:32 |
|
disken, prøv lige at se her 25-09-07 22:43
Citat undskyld hvis du føler jeg taler ned til dig, men du skriver intet om at du har flueben i:
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.
fås i din profil under rediger profil. |
SORRY__hvis jeg har GENERET dig DER...
Men bortset fra DET;;; så har dette STORE forum været
UDSAT for både HACKERE og dårlig betjening fra ??? kandu/ siden AF
Så det skulle ikke undre mig at de har SLETTET gamle PROFILER =
der IKKE MERE er/ har været aktive...
Prøv at søg på ? LOL ___ kandu = profilen altså
GLEM alt om at få svar fra dem, månedens præmie er
ikke komet til UD ved kasse 1 for mange vindere.
B.la mig.. og jeg har INTET hørt fra dem i over 7 måneder.
Men prøv endelig, og lad andre BRUGERE få det at vide...
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 26-09-07 08:09 |
|
ind i din profil - rediger profil og flue i ja til mails
og
ind i abonnementer og se om du evt er kommet til at hakke flueben af
det burde gøre det
| |
| Kommentar Fra : jomfruane |
Dato : 26-09-07 14:27 |
|
Ja det gjorde det så ikke eftersom jeg foreslog samme igår
Gad vide om nogen i denne tråd overhovedet har læst de foregående svar, for der er da gået halvfjums i den?
Som jeg læser vores spørger, så har han styr på det med emailen...
Jeg husker fra før hotmail blev lavet om til live, kunne man sætte en afsender på junkfilter, gå ind i junkmail og sige rapporter spam til samme hvorefter man aldrig så den i junkmails igen.
Men eftersom du har tilføjet kandu som sikker afsender burde det ikke være det...
Håber der kommer nogen med seriøse forslag, for den er svær.
| |
|
@ miritdk .............. prøv lige at læs tråden igennem, DE FLUEBEN ER DER ALLEREDE
@ refi jeg modtager da mails på den mailadr dagligt, det ville da vare lidt svært hvis den ikke eksisterede
når man skifter mail adr på sin profil, sender den så en bekræftelses email til den gamle emailadr eller til den nye man prøver at skifte til ???
| |
|
så er jeg åbenbart ikke heldig, når jeg prøver at skifte til en anden mailadr kommer der heller ikke noget
Har prøvet at PM kandu.dk, og skrevet mail til service{at}kandu.dk -------- men stadig intet svar.
er der ellers nogen der har andre gode forslag inden jeg må give op og oprette profil #2
| |
|
HÆ, fejlen er fundet
løsningen var som følger, da jeg i sin tid havde oprettet min profil, havde jeg angivet min email på denne måde: STOREBOGTAVER@Hotmail.Com
på et eller andet tidspunkt har kandu så ændret en eller anden ting og så vil den ikke mere sende emails hvis der er store bogstaver i
jeg skriver også altid min tdcmailadr med stort og fik derfor heller ikke mail da jeg prøvede at skifte til den
da jeg så prøvede at angive min mail adr med små bogstaver, så var der intet problem
@miritdk det er vel ikke det samme du gør i den anden tråd du har kørende ?
| |
|
har allerede været der, og jeg har lige modtaget min første mail fra kandu (ud over det to jeg fik ved at ændre maildr frem og tilbage)
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|