/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Gratis Internettelefoni
Fra : seb1
Vist : 428 gange
20 point
Dato : 15-09-01 10:47

Er der udover Hottelephone nogle selskaber som lader dig tale gratis , PC-PHONE, over internettet??????

Kommentar
Fra : The_Ripper

Dato : 15-09-01 12:41

ICQphone er efter min mening langt det bedste, og så slipper man for at bruge alle mulige andre programmer, men det forudsætter selvfølgeligt at man bruger ICQ i forvejen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-01 11:40

"seb1" <seb1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:HwEo7.11169$9V5.515566@news000.worldonline.dk...
> Er der udover Hottelephone nogle selskaber som lader dig tale gratis ,
> PC-PHONE, over internettet??????ctive = 1atteriG:

HotTelephone har nedlagt gratis telefoni :(

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email, remove *spammer* in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-01 19:42

"seb1" <seb1.news@kandu.dk> wrote in message
news:HwEo7.11169$9V5.515566@news000.worldonline.dk...

Du ville gøre mig meget glad, hvis du ville læse:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Der vil du opdage at diskussioner om internettelefoni ikke hører til
her i gruppen.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Accepteret svar
Fra : Sansan

Modtaget 20 point
Dato : 16-09-01 16:31

Hej du...

Du skulle tage at installere MSN Messenger, der er mulighed for at tale sammen ved tryk på blot én enkelt knap!! Bruger det selv og er yderst tilfreds. Kræver dog at programmet er installeret på begge PC´er. Programmet findes på: http://messenger.msn.dk/download/download.asp FEDT program....

Sansan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 17:24

DixaNet, Dixa.net skulle kunne levere i løbet af efteråret/vinteren i KBH.

"seb1" <seb1.news@kandu.dk> wrote in message
news:HwEo7.11169$9V5.515566@news000.worldonline.dk...
> Er der udover Hottelephone nogle selskaber som lader dig tale gratis ,
> PC-PHONE, over internettet??????ctive = 1atteriG:
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 17:33

"Thorkild Ahm" <ta@ole.dk> skrev

> DixaNet, Dixa.net skulle kunne levere i løbet af
> efteråret/vinteren i KBH.

Hvad, Pizza ?

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 19:44

Nu har en af Dixa's investore jo trukket sig, så de ikke kan udbetale
løn til deres medarbejdere, så jeg tvivler meget stærkt at de kan
levere noget som helst.

On Sun, 16 Sep 2001 18:23:33 +0200, "Thorkild Ahm" <ta@ole.dk> wrote:

>DixaNet, Dixa.net skulle kunne levere i løbet af efteråret/vinteren i KBH.
>
>"seb1" <seb1.news@kandu.dk> wrote in message
>news:HwEo7.11169$9V5.515566@news000.worldonline.dk...
>> Er der udover Hottelephone nogle selskaber som lader dig tale gratis ,
>> PC-PHONE, over internettet??????ctive = 1atteriG:
>> >
>>
>> --
>> Leveret af:
>> http://www.kandu.dk/
>> "Vejen til en hurtig løsning"
>>
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 22:10

It seems Rea721 wrote:
>> DixaNet, Dixa.net skulle kunne levere i løbet af
>> efteråret/vinteren i KBH.
>
>Hvad, Pizza ?

PizzaNet? Det ville være et passende navn til biksen. Og så
smager det endda lidt af det oprindelige navn.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Kommentar
Fra : Sansan

Dato : 17-09-01 00:21

Hva........er vi her for at tale pizza, eller for at hjælpe??

Sansan

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 20-09-03 19:04

hej.gratis telefonering over internet.
det er godt nok et demo program, så på et tidspunkt må man forvente at det måske kommer til at koste noget for at have programmet kørende,de skriver at de er ved at lave programmet så man kan ringe direkte til en fastnet og mobil telefon,
så når man har betalt for programmet hvis det kommer så vidt, er det gratis at ringe, hvis man er online hele tiden (adsl) bredbånd.
adressen er www.skype.com/download.html
den man ringer til skal selvføgelig have det samme program.
Det er lige så god en lyd som over telefonen.
mvh. jan poulsen.