/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Daniel Radcliffe nøgenbillede!
Fra : Silmarwen
Vist : 13615 gange
100 point
Dato : 22-07-07 15:45

Er der nogle der stadig har det nummer af Se & Hør liggende, hvor de viser et nøgenbillede af Daniel Radcliffe fra teaterstykket Equus og hvor man ser ALT?
Pointene går til den der gider at scanne det billede og sende den til denne mail:

imcurious72@gmail.com

Jeg har nemlig en masse udenlandske veninder, som er MEGET nysgerrige, og i deres lande (bl.a. USA) viser man ikke sådan noget snavs, hahaha!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-07-07 16:04

- ups, han nåede lige at vende sig... sorry

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-07-07 16:14
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-07 16:29
Kommentar
Fra : Silmarwen

Dato : 22-07-07 16:39

Til Nordsted1:
Jeg har billedet fra Se & Hør´s hjemmeside, men der kan man ikke se det HELE, ligesom man kunne på billedet i bladet og det er det billede jeg er på jagt efter, hehe!

Til Thomas.Haugaard:
Vi er ikke interesseret i at se ham bagfra men FORFRA, hahahahaha!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 17:22

Citat
Vi er ikke interesseret i at se ham bagfra men FORFRA, hahahahaha!!!

Du vender da bare billedet

Har du ikke 3D......

Bortset fra måske lidt hår på brystet tror jeg ikke han ser anderledes ud

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-07-07 19:33
Kommentar
Fra : Silmarwen

Dato : 22-07-07 19:38

Jeg har fundet billedet på www.photobucket.com

Søg på Daniel Radcliffe naked...

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-07 19:50
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 19:51

det har jeg da også og "mit" billede er bare større end dit

http://news.softpedia.com/images/extra/large/elena.gorgan_potter_large.jpg

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-07-07 19:51
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 19:52
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-07-07 20:20

miritdk...ikkepå googlesearch...du burde du da vide, at der er kemisk renset for hmmm...organer på denne søgemaskine

ziggy99

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-07-07 20:31
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:35

ziggy99 der tager du fejl - det første link jeg lagde var via google

http://news.softpedia.com/images/extra/large/elena.gorgan_potter_large.jpg det her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-07 20:38

Nogen der kan fortælle mig hvad der er så specielt ved ham

Han ved ikke engang hvordan man sidder på en hest

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:42

mææææææænd altså - han er da en sød knægt - med eller uden tøj - hesten ved garanteret heller ikke hvordan den skal sidde på ham

Godkendelse af svar
Fra : Silmarwen

Dato : 29-07-07 18:41

Tak for svaret ziggy99. Pointene går til dig da du var den første der fandt det rigtige billede!