/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
cdex+dansk sprogpakke
Fra : biksemad
Vist : 750 gange
35 point
Dato : 21-06-07 19:58

Citat
Indsæt din tekst her
hej jeg køre windows xp home og har downloaded cdex 1,7 og jeg vil gerne overføre den danske sprogpakke til dette program,hvordan gøres det skal man kopire filen eller gem som præcis hvordan man gør gerne skåret ud i pap,men jeg har prøvet og gå ind i programmet og søge efter den danske fil,men det skriver Forbidden
You don't have permission to access /lang/cdex_v1.70/ on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at cdexos.sourceforge.net Port 80
hvad betyder dette,hvordan ophæver jeg det,hvad er galt please help mvh jan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-07 20:35

Dét kan jeg IKKE svare dig på, men jeg bruger selv 'stadig' CDeX ver. 1.40 4 Beta ..på engelsk og det fungerer Ok.

..måske du bare sku' lade være at benytte sprogpakken?

Programmet er jo rimelig intuitivt og fungerer efter hensigten

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 22-06-07 02:23

Du henter den danske sprog fil her: http://cdexos.sourceforge.net/?q=download rul ned og højreklik på Danish, vælg Gem destignation som, der kan du nu browse dig frem til Denne computer - Programmer - CDex - Lang, åben denne mappe og gem sprog filen der, nederst i dialog vinduet skal du sørge for at gemme som Alle filer, der er automatisk valgt at gemme som Tekst dokument, men den går ikke, den skal gemmes som Lang fil, så vælg Alle filer, nu kan du åbne din CDex og klikke på Options, gå ned og vælg Danish under Select language

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 08-07-07 12:20

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-07-07 12:35

Selv tak, fik du sat CDex til dansk ?