/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til iah
Fra : dr_dem
Vist : 395 gange
10 point
Dato : 12-06-07 16:34

Du har måske været på denne side mange gange
http://www.russianbride.dk/russiske-pige/

dr.dem
http://www.kandu.dk/tip16178.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-06-07 16:39

Selvfølgelig har han det, ellers kendte han ikke linket dr_dem men der er nogle gode opskrifter på den side i dit tips

//bentjuul

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-06-07 16:43

Jamen der da meget andet godt og se på den side, men jeg harikke prøvet og lede efter piger på den side da jeg selv er gift med en Thailænder og har været det 15½ år

dr.dem

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 10 point
Dato : 12-06-07 20:12

Citat
Selvfølgelig har han det, ellers kendte han ikke linket dr_dem

Selvfølgelig har han ikke det, kan jeg så sige - jeg undskylder hvis jeg fik en forkert opfattelse af tippet.
Så det som en annonceside for at blive gift med en Thaipige. Derfor fandt jeg linket til de russiske piger.

Beklager hermed dr.dem

iah

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 12-06-07 20:15

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-06-07 20:50

ja, det er en god ting at se ordentlig på siderne inden man vurderer tipsene.