/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
NeroVision.Express.v3.0.1.
Fra : Clausvell
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 21-04-07 20:44

Hjælp.....!!!

Mit combodrive finder ikke det kompatible medie jeg putter i.

Hvad kan der dog være galt...

vh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 21:42

Citat
Mit combodrive finder ikke det kompatible medie jeg putter i.

Og hvad er så det for et.... ????

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-04-07 22:33

Det er et matshita dvd-ram uj-841s

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-07 23:18

Nej det er ikke mediet - det er drevet......

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-04-07 23:36

Ved du hvordan man kan rette det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 23:40

Rette hvad ??????

Put et medie i drevet kender....

Kender det ikke mediet skal firmware opdateres...

Kender det stadig ikke mediet - skift mediemærke....

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 21-04-07 23:42

...Jeg bruger dvd-r som jeg har læst mig frem til det er skrive til men kan du ikke forklare mig hvor jeg finder den firmware der skal opdateres

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 23:54

Det er sikkert også godt nok, men det er ikke sikkert det er et "mærke" drevet kender...

Firmware kan du finde her....

http://forum.rpc1.org/dl_all.php

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 22-04-07 00:30

Det mærkelige er bare at jeg før har kunnet bruge de medier der er dvd-r til at brænde og læse fra i matshita dvdram drevet, men nu er problemet det at den siger der ikke er noget medie i, når der er det.

Kommentar
Fra : mogens6

Dato : 22-04-07 00:37

du har brugt medierne før i din bærbar. Dem som du har nu. Så det er ikke firmwaren som skal opdateres. Da du har kunnet kunne brænde på dem før... Drevet var også væk på computeren så du skal måske ind i computer administration i enten diskhåndtering eller enhedshåndtering eller i egenskaber for drevet....du har jo fået drevet tilbage i denne computer men den vil ikke finde åbne mediet som før ikke???

Kender personen!

mogens

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 09:26

Tja...

Hvis I kender hinanden kender i nok også problemet

Så snak endelig videre......

Kommentar
Fra : mogens6

Dato : 23-04-07 01:50

Hej refi

Jeg kender ikke problemet kan måske godt finde ud af det hvis jeg bruger nogle timer på det...Men claus spurgte mig hvad der kunne være galt...Jeg kunne ikke lige på stående fod give ham svaret...Men vidste at hans cd-rom/brænder drev var forsvundet i "denne computer" Det fandt vi igen ved at aktivere det igen i administration...Men han siger han har brugt de medier før til at brænde på så mente jeg at så burde det ikke være firmwaren...! Men et eller andet som er gået galt? Da den heller ikke åbner til "skriv filer til" i windows brænder program når der bliver sat en tom brændbar skive i!

Vi kigger på det!

Men hvis der var en som kendte svaret så var det nemmere for claus...

Venlig hilsen mogens

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 23-06-07 13:47

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-07 14:02

Takker....

Fik du det løst ??????