/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3
Fra : bønnespiren
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 09-04-07 16:26

jeg har lagt alt mit musik ind som mp3 filer og har forsøgt at brænde nogen af dem til bilen men, mit problem er at nero lægge dem ind i alfabetisk orden og selv om jeg er glad for don grussin er det lige rigeligt med 2timer itræk hvad gør jeg for at få det lagt som jeg vil have det

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-04-07 16:30

Giv dem et nummer 01, 02 osv. til "fornavn"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 16:34

højreklik på filerne>omdøb,og sæt nummre foran navnet på nummret,f.eks.

1.Bob Marley & The Wailers - Get up Stand Up.mp3
i den rækkfølge du vil have numrene 1. 2. o.s.v
og nero skulle lægge dem efter nummer,vis det ikke ermange filer så er det en let løsning.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 16:35

wroooommm

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 09-04-07 16:37

god ide men der er lidt for mange til det, jeg er for dove til at gøre det på 2 giga bite

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-07 16:40

Det burde være muligt at markere alle og omdøbe.
Før du starter nero.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 09-04-07 16:40

Marke alle filerne i mappen og omdøb den første fil,med
1.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 16:42

eller marker en del af dem o.s.v

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-04-07 16:52

Når de er trukket til ruden i Nero, kan du skubbe rundt med dem, så de får den rækkefølge du måtte ønske.
Endvidere kan du lave mapper, feks. Pop, rock, dansk, osv. da de fleste afspillere til bil, understøtter, af du trykker op eller ned, så du vælger musikken fra en mappe.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-04-07 07:02

Skal du ikke dele dem op i mapper???
Mange autoradioer/cdafspillere acceptere ikke over 255 melodier i en mappe.
Feks. hvis har du 1000 MP3 filer, du vil have med i bilen, skal de ligge i 4 mapper med max 255 filer i hver. På den måde kan du jo selv mixe melodierne, men det koster jo lidt arbejde.

MVH

Kommentar
Fra : SmukkeErik

Dato : 10-04-07 21:53

Hej Bønnespiren.

Findes der ikke random play, på spillen i bilen????

MvH Erik Madsen

Godkendelse af svar
Fra : bønnespiren

Dato : 16-04-07 11:24

Tak for svaret Manse9933.