moebius25 wrote:
> JO!!! Du har helt ret, "jeg" kørte i en alfa33, men den er desværre
> død.
Åh gru..
> Uden på motorvejen med ca.140km/t sagde den pludselig en underlig lyd,
> hvor efter den begyndte at ryste som en i H.........
Fælt..
> Hos Nellemann i Roskilde mente de at det var min toppakning som var
> kaput. Men nej.. den havde smidt 2 stempler, krumtap o.s.v. og det ville
> koste ca.18000kr for at få det lavet, så den blev solgt (for 15000kr
> !!snøft!!)
Nellemann har ikke check på en skid, han har _aldrig_ de stumper
man skal bruge. Det eneste han nogensinde har kunnet hjælpe med er
en gummiring til en olieprop, selv bremsklodser til en Alfasud
aner han ikke hvad er. Hos Frederikssunds Autodele 200 meter nede
af gaden kan man derimod få alle de stumper man har brug for.
Meget symtomatisk er Nellemann vist heller ikke aut. Alfapusher
længere, nu står den på Fiat og Kia. Skal du have lavet
autoriseret arbejde på Alfa'er, så er det CarCentre i Valby eller
Geert Nielsen i Frederikssund, de har begge totalt check på det
shit..
18k for en ny maskine lyder helt vildt, de må have kigget i
reservedelskataloget og set hvad en fabriksny koster. Der er
masser af rustne Alfa'er herhjemme, så jeg vil skyde på at en
16V'er kan fås til omkring 4000 kroner fra en hugger. Det tager så
en arbejdsdag at skifte den, men det er så også det. Min bror gav
3-4000 for en trafikskadet 33'er da han skulle have fat i en 1.7
8V maskine + en tusse for at få bilen skrottet efterfølgende. De
fire alufælge der sad på 33'eren, rengjorde han og solgte for
2500, og derudover har han nu et elrudehejs og en centrallås
liggende (der dog aldrig er blevet monteret igen). Nååeja, og så
har han en perfekt 1.5 maskine fra Alfasuden der står og fylder
op..
Beklager at det hele bliver lidt bagklogt nu du har skilt dig af
med bilen, men en anden gang, ikk'...
> Mvh Morten (Tak for dit svar!!)
Det var da så lidt..
--
Hygge..
Thomas