|
|
Gælder det alle opkald han modtager??
For at han kan se nummeret, kræver det jo at afsender viser nummer
| |
|
Er det et helt nyt simkort?
Der kan gå et par dage fra man har aktiveret kortet til alle services er aktive.
Hvad står der i hans display når han modtager opkald?
Hvilken operatør?
| |
| Accepteret svar Fra : Kortoververden | Modtaget 60 point Dato : 01-04-07 21:35 |
|
Det er meget tænkeligt at der kan gå et par dage som nævnt.. Prøv i løbet af i morgen eftermiddag at taænde og slukke mobilen, og ellers ring til operatøren, det er helt normalt og skal nok komme i orden når kortet er aktiveret hos TDC
Der er tale om en sikkerhed for at forhindre misbrug af de kort der ligger ude hos forhandlerne, der er også indbygget et max forbrug på alle kort som ophæves samtidig med at de andre ting aktiveres
Det sker automatisk
| |
| Kommentar Fra : blank |
Dato : 01-04-07 21:42 |
|
hmm, det lyder da fornuftigt nok.
Ok, vi slår lige koldt vand i blodet og afventer i morgen. Vender tilbage herom. Indtil videre tak.
| |
| Kommentar Fra : jtj45 |
Dato : 02-04-07 12:51 |
|
Hey.....
Man kan jo slå vis nummer fra, så dem han ringer til ikke kan se hans nummer og dem der ringer til ham ikke vil vise nummer, det er ikke noget med simkortet at gøre, jeg har selv to telefoner med 2 forskellige numre, og det ene kan folk se, men ikke det andet det jo noget jeg har valgt.
Hilsen og god dag jeanne
| |
|
jtj45
Her er der tale om at modtage A-nummer og ikke at sende det
| |
| Kommentar Fra : jtj45 |
Dato : 02-04-07 13:03 |
|
Jo Jo det ved jeg godt, men det har stadig ik noget med simkortet at gøre.
Hilsen og god dag jeanne
| |
|
Jo, et nyt simkort som ikke er aktiveret hos operatøren fordi det er taget fra forhandlerens beredskabsboks har ikke aktiveret A-nummer visning....
| |
| Kommentar Fra : blank |
Dato : 02-04-07 18:36 |
|
Har lige prøvet at slukke og tænde og det virker desværre ikke - endnu.
Vi er 4 i familien og vi har alle prøvet at ringe til ham og ingen af os har "hemmeligt" nummer. Så jeg må nok hellere kontakte TDC.
| |
| Kommentar Fra : blank |
Dato : 02-04-07 19:09 |
|
Jeg har lige haft kontakt med TDC .... og jeg er så hammerende gal
Vi gav TDC en chance mere (første gang gik det helt af h... til) og anden gang har de også kvajet sig.
TDC (hovedkontor) har lige oplyst mig, at vi har fået udleveret et forkert simkort - tilhørende taletidskort. Vi har bestilt med abb.
Har prøvet at få fat i lokalbutikken og ingen svarer. Hvor er det typisk, at butikkerne ikke tager telefonen 10-15 min før lukketid.
Nu skal jeg forbi butikken EEN gang til og få ombyttet simkort, hvilket så resulterer i et nyt nummer. Skide godt Egon (og hvem er ikke besiddelse af bilen i morgen ...)
HURRA for ekspertisen hos TDC. - det var dråben, ikke engang køb af ny mobil kan de klare.
Sorry, men jeg er bare så ...
| |
|
Var det en TDC butik du købte det i?
| |
| Godkendelse af svar Fra : blank |
Dato : 03-04-07 18:14 |
|
Så er jeg hjemkommet fra TDC-butikken med samme mobilnr. i behold
Blanketten som blev udfyldt i søndags er pist væk og den medarbejder der tog imod ordren var selvfølgelig gået hjem (er tilbøjelig til at sige typisk TDC).
Nå, men skulle oprette nyt skema og efter maks. 24 timer skulle simkortet være aktiveret og virke.
Men hold da k... et bøvl med at få dem til at annullere tidligere ordre. Vil ikke komme ud for, at den første ordre pludselig kom til veje og at denne så også blev oprettet.
Nu afventer vi så bare.
Tak for dine oplysninger Kortoververden. Det viser sig, at du har ret. TDC bekræftede dette.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|