høje fodpaneler
Fra : skovgaard77
Vist : 3310 gange
20 point
Dato : 11-01-07 23:03

Hej,
er der nogen der ved hvor jeg kan købe høje fodpaneler? De skal ca. være 21 cm høje og i almue stil.

Tak for hjælpen

Fra : bibsamie

Dato : 11-01-07 23:08

BE Profiler fremstiller dem, søg på nettet efter forhandler, BE står for Brødrene Eskildsen

mvh
per t

Fra : bibsamie

Dato : 11-01-07 23:13

http://www.beprofiler.dk/indexMenu.html

søg under fodlister og du skal finde hvad du skal bruge

mvh
per t

Fra : BjornJ

Dato : 11-01-07 23:25

Du er nu blevet anvist et sted hvor du kan købepanelerne, men du kan jo også lave dem selv.
Jeg har sammen med min søn lavet paneler med gamle profiler, men vi har lavet dem så de er hule, så kan du føre dine instalstioner inde i dem.
Det glate stykke er så højt at der er plads til en stikkontakt med afbryder.
Panelerne og lavet med masoniteplader og profillister.

Bjørn

Fra : Sunowich

Dato : 12-01-07 10:08

Ellers kan karmtræ også bruges evt fra nedrivning da sådan nogle ældre karme tit er flottere end dem man kan købe ellers kan du jo også selv lave nogle flotte nogle med en overfræser
Mvh sune

Fra : SgtHansen

Dato : 17-02-07 17:57

Du kan også bruge Dannerhøj listefabrik, de har meget flotte profiler i alle slags højder. Det er tillige en meget fornuftig pris, det eneste der overskygger prisen lidt er fragten. Jeg købte almuepaneler i 14cm højde til 28,- meteren. www.dannerhoej.dk
Mvh Morten

Fra : maskinsnedker

Dato : 05-04-07 16:53

jeg laver fodlister. i alle profiler op til 300 mm i højden. Hvis du har en stump af den fodliste du vil have lavet, kan du få et nøjagtigt kopi. Prisen er 600 kr for slibning af jern, og meterprisen afhænger af hvor høj og bred den skal være, dog max 49 kr pr meter i fyrretræ. andre træsorter kan sagtens aftales. www.goedvadsnedker.dk

Du har følgende muligheder