London, værelse i 8 uger
Fra : richardt
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 01-01-03 15:29

Er der nogen der kan foreslå mig en bo-form/værelse med køkkenadgang? i London eller nærmeste omegn maj-juni 03. Jeg er enlig pensionist og vil gerne udforske London området for gamle ting og bygninger.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-03 21:29

http://www.danish-ywca.demon.co.uk/bosted.html

http://www.billesoe.dk/bogreol/onlinebooks/2.htm

her er et par link der kan hjælpe lidt på vej..

håber du får en virkelig god tur..det er jo en dejlig by..

Fra : richardt

Dato : 15-01-03 10:30

Tak Melander, det var en god indgangsvinkel.
Jeg har accepteret svaret 2 gange, men jeg kan ikke se at der bliver sat stjerner i stedet for, men jeg prøver igen.

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 15-01-03 10:31

Tak for svaret Melander.

Fra : maldi

Dato : 02-04-03 22:04

Jeg vil blot informerer dig om at KFUK (eller den danske kirke) ikke har koekkenadgang. De har et STORT koekken hvor de laver mad som du kan koebe for 3.5 pund om aftenen. Du maa heller ikke have mad paa vaerelset. Det er en af husreglerne. Jeg tror (men er ikke sikker) at man skal vaere under 30 for at maa bo der.

Hvor stort er dit budget? London en dyr by at bo !!! Du skal regne med min. 10 pund pr. dag. For 10 pund kan du bo paa hostel (vandrehjem) hvor du deler vaerelse med andre rejsende.

Jeg gaar paa universitet i London, hvis du har lyst kan jeg holde oeje med midlertidig udlejning af vaerelser.
Det er sandsyneligt at nogle af mine venner gerne vil udleje deres vaerelse mens de er paa ferie.

Fra : richardt

Dato : 04-04-03 13:26

Maldi, tak for dit indlæg. Det var et meget interessant forslag, om jeg kunne leje et værelse af en studerende, jeg er interesseret i perioden 7 maj til 6 juli, er det i jeres ferieperioder? Jeg regner/håber at kunne bo lang tids for op til 15£/dag og behøver kun en seng, kogeapparat og bad.
Alt har iøvrigt interesse og jeg vil være taknemmelig for en kontakt på jens-richardt@oncable.dk for yderligere information.

Du har følgende muligheder