billigst rejse til london!
Fra : glennie
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 19-07-01 17:07

Hej! kan i hjælpe mig med at finde ud af hvilket flyselskab der er billigst til london fra dk selvfølgelig! Vi er to som skal afsted og holde nytårsaften??? Hvornår det er bedst at booke, og hvilket selskab der er billigst at flyve med hjem fra london. Vi skal være der en uge!! på forhånd tak!!! Glennie.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 30 point
Dato : 19-07-01 17:16

En artikel om problemstillingen :) God tur !

http://www.tjenesterejser.dk/sos/svar.asp?ID=9

Fra : gibson

Dato : 19-07-01 17:19

Et tidligere indlæg her på kandu.dk jælper også lidt på vej :)

Fra : gibson

Dato : 19-07-01 17:20
Fra : gibson

Dato : 19-07-01 17:22
Fra : gibson

Dato : 19-07-01 17:27

Sorry, da jeg kan flydende norsk registrerede jeg ikke at linket ovenover er på Norsk - sorry!

Det er billigst at sejle til London med skib Esbjerg-Harwich og derefter med tog til London. DFDS sejler 3 dage om ugen fra Esbjerg og fra Harwich – dog hver anden dag om sommeren.

Pris for flyvning : http://book.mrjet.dk/express.asp?dst=LON

Her et link hvor en spørger om det samme som dig + en masse svar : http://www.webber.dk/showmsg.asp?id=2003652126

Fra : ivsk

Dato : 18-09-01 18:55

SAS har en kampagnepris på 695,- kr. hvis man bestiller på visse afgange min. 3 uger i forvejen.

Fra : Swift

Dato : 22-01-02 14:49

Hvis du har mulighed for at rejse fra Århus eller Esbjerg, kan jeg varmt anbefale Ryanair ... på nogle afgange er prisen nede på 199,- kr. (enkelt) ... Har selv benyttet dem flere gange.

Du har følgende muligheder