brugte vinduer og døre
Fra : Merle
Vist : 7775 gange
50 point
Dato : 25-07-05 13:15

Hej, jeg vil høre om der er nogen der kender nogle steder man kan købe brugte vinduer og døre, (ikke på nettet), jeg bor på Sjælland.
Vh Merle

Fra : bennymanden

Dato : 25-07-05 13:23

Det bliver spændende at følge dette spørgsmål
-------------------------------
Jeg tænker lidt på hvilken ret du vil tilberede af brugte vinduer og døre ???
---------------------
Jeg ville bruge telefonbogen - og kikke efter "Nedbrydningsfirmaer"
....... de har de fleste steder i landet pladser hvorfra de sælger de genanvendelige materialer de tager ned rundt omkring.

mvh
<\\Benny

Fra : pabloj

Dato : 25-07-05 13:30

Ham her ligger i Nordsjælland.

Jes

Fra : pabloj

Dato : 25-07-05 13:31

Glemte lige linket
http://www.jensen-nedrivning.dk/

Jes

Fra : Teil

Dato : 25-07-05 13:39

Her kan tilbringe sin ferie uden at kede sig.
http://www.skave-nedbrydning.dk/

Fra : CLAN

Dato : 25-07-05 20:19

Enig med Benny
Til forret en indrammet glasklar suppe med et hint af fugemasse.
Til hovedrer en dobbelt stalddør, rød ikke medium, serveret med hængsler og håndtag samt Gorisauce.
Hertil serveres en 7-års Flügger fra Leth med Lindolie (jomfru).
Velbekomme
Søren

Fra : Cirkelinedk

Dato : 27-07-05 22:32

Hej Merle.

Hvor langt vil du køre?
Ellere rettere hvor på sjælland ca? bor du.

Mvh Cirkelinedk

Du har følgende muligheder