/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Abbonementer
Fra : fablechild
Vist : 347 gange
20 point
Dato : 05-11-03 11:08

hvordan slipper jeg af med mine abbonementer??

Fra : emesen

Dato : 05-11-03 11:17

Til venstre under brugerservice står der dine aboneringer. Her kan du markere fra eller til.
Emesen.

Fra : ibasa

Dato : 05-11-03 11:33

Jeps Gå ind i "dine abonneringer" (venstreside af dette billede) kør det billede der fremkommer igennem og fjern de flueben du måtte have sat. Når alt er fjernet så skal du nederst ( helt i bunden ) knaste på knappen "send liste" og vupti, dine abonneringer er fjernet.
Sren i Rskilde

Fra : ans

Dato : 05-11-03 11:44

Hvis du svarer på et spørgsmål, som jeg nu gør, står der nederst på siden "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål" her klikker du på fluebenet så forsvinder det. Herefter får du ingen e-mail til spørgsmålet.

Hvis man ikke fjerner fluebenet vil du hver gang, der er indlæg til spørgsmålet få en e-mail fra kandu.

mvh ans

Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 17:07

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 1.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Fra : ibasa

Dato : 02-12-03 19:23

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 3.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 05-11-03 kl.11.08 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst eller du har opgivet at få det løst ved hjælp af kandu.dk og spørgsmålet derfor kan lukkes.

Fra : ans

Dato : 02-12-03 20:10

fablelchild
Du har fået svar på dit spørgsmål, så kan du ikke lukke det?

mvh ans

Du har følgende muligheder