/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
Problem med seneste indlæg
Fra : dabj
Vist : 612 gange
500 point
Dato : 16-11-13 16:48

Jeg kan stille spørgsmål.
Jeg kan komme ind til spørgsmål ang. mine abonnementer.
Når jeg derimod vil ind på seneste indlæg får jeg kun indlæg fra 2006.
Nogen der har en løsning??
Fejlen kom efter at jeg fik fjernet trojaneren "do seascer", men om det har noget med det at gøre, aner jeg ikke.

Fra : dabj

Dato : 16-11-13 16:53

Det mærkelige er, at skriver jeg "seneste indlæg" i søgefeltet dukker de godt nok op, men er væk når jeg logger ind igen.

Fra : Klaudi

Dato : 16-11-13 16:56

Prøv at logge af og ryd op i midlertidige internet filer, brug evt ccleaner,
er det IE kan du taste CTRL+SKIFT+DEL så skulle der åbne et vindue med Slet browserdata
vælg Cookies og midlertidige internetfiler og klik på Slet

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 16-11-13 17:29

Det problem har tidligere været omtalt.

Du skal redigere på følgende måde:

Ind i din profil
Faneblad Abonnementer
Sær "v" i kolonnen "TopX"

Så skulle problemet blive løst.

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 16-11-13 18:07

Tak for svaret ans.
Det virkede--men ingen har adgang til min pc og jeghar ikke slået TopX fra--mærkeligt.

Fra : ans

Dato : 16-11-13 18:16

Det kan jo evt. have forbindelse med, at du fik fjernet trojaneren "do seascer".

Jeg har kun læst om problemet et par gange her på kandu. Det opstod efter at det "nye" kandu startede.

Godt at du fik det til at virke

Fra : Flash77

Dato : 16-11-13 18:52

Den virus er en farlig en. Det den i virkeligheden gør er at den omdanner din PC til en tidsmaskine, og sender dig tilbage i tiden - det er derfor du pludseligt får indlæg fra 2006 som de nyeste. Den eneste mulige løsning på problemet er at du tager din computer med dig og sejler igennem bermuda trekanten i en gondol, iført et Mickey Mouse kostume. Når du er PRÆCIST i trekantens centrum skal du stå på et ben og råbe: "LINUX LINUX LINUX" og derefter klapper du 17 gange i hænderne og springer i vandet med din PC. Det næste der sker går meget hurtigt, og du vil blive sendt tilbage til den tid du kom fra. Normalt lander man ved siden af statuen af kong Christian d. 10., som står ved domkirken i Århus. Hvis nogen spørger dig om hvorfor du står der gennemblødt af havvand iført Mickey Mouse kostume og med din PC under armen, så må du ALDRIG fortælle dem hvordan du er endt der. De har en hel afdeling på Psykiatrisk afdeling i Risskov, udelukkende med folk der fortæller den historie, og ingen af dem er nogensinde kommet ud igen. Min teori omkring alle de mennesker der igennem tiden er forsvundet i Bermuda trekanten, er at de alle er lukket inde på Psykiatrisk hospital i Risskov, men der har man bare aldrig ledt efter dem endnu. God tur hjem.

Fra : Flash77

Dato : 17-11-13 00:15

Er du kommet tilbage til nutiden igen???

Du har følgende muligheder