Doprimo måler
Fra : Splyfgiraf
Vist : 259 gange
20 point
Dato : 13-10-12 19:48

Jeg bor til leje og har digitale Doprimo målere på alle radiatorer i lejligheden. Clorius kommer og aflæser dem... Jeg har så netop opdaget at den ene måler ikke viser noget (batteriet må være dødt) så jeg spekulerer på om jeg har noget ud af at fyre op for den ene radiator og få ekstra varme uden beregning?
Jeg betaler 800kr om måneden a'conto og har netop erfaret at det beløb er helt urealistisk sat fra udlejers side. Sidste vinter havde jeg på intet tidspunkt over 18 grader i lejligheden selvom jeg havde varme på og vinduer/døre lukket. Jeg fik en ekstra varmeregningen på 8000kr .... Så ja jeg føler mig sgu snydt og vil ha noget for det kæmpe beløb jeg har betalt for at sidde og fryse hele sidste vinter....

Fra : rotw

Dato : 14-10-12 04:56

Har du så ikke bedt om at få hele varmeregnskabet udleveret?

Hvad angår måleren så en den tricy for den slukker for lyspanelet først og efter et stykke tid så går den helt død men der kan efterlignere godt går 6 måneder

Hvad angår varmeregnskabet
1 hvilken form for fyringskilde bruge ejendommen ? Fjernvarme gas olie andet
Hvormange lejeligheder er der ?

Du har følgende muligheder