En ærlig/uærlig politiker
Fra : oiji
Vist : 599 gange
11 point
Dato : 21-09-12 10:23

Hvilken politiker/politikere, som sidder i Folketinget, er, efter din mening, den/de mest ærlige ?

Og hvem er så den/de mest uærlige på tinge ?

Med Venlig Hilsen oiji

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-09-12 10:59

Pyhhaaaa den var var nem. Samtlige 179 medlemmer af folketinget er uærlige. M.F'erne meler kun deres egen kage.

Tommy

Fra : oiji

Dato : 21-09-12 11:00

... En forhenværende politiker, som lovede :

"Medvind på cykelstierne"

"Større Julegaver"

Fra : theipeter

Dato : 21-09-12 11:14

det fin's ikke.

Fra : webm

Dato : 21-09-12 11:16

Hvad med Jørn Flemming Helveg Rudolph hvor troværdig er han mon?

Fra : LuffeA

Dato : 21-09-12 11:41

De er ihvertfald nepotister hele bundtet.

Lur mig om ikke de også i år ved den kommende finanslov bevilger sig selv lønstigninger, det er en fast tradition når alle andre skal holde igen.

Fra : vagnr

Dato : 21-09-12 11:43

Jo tættere på magten, jo mere uærlig,
jo længere fra magten, jo mindre uærlig,
men sådan rigtig ærlige, det findes ikke hos politikere,
eller os andre

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-09-12 11:54

Tal for dig selv, vagnr.

Fra : Klaudi

Dato : 21-09-12 12:06

Det er så 'en Jørn Flemming Helveg Rudolph's profil #197

Fra : vagnr

Dato : 21-09-12 12:18

Citat
Tal for dig selv, vagnr.

Det gjorde jeg da også i pluralis majestatis

Men jeg tror heller ikke jeg er alene

Fra : alan57

Dato : 21-09-12 12:19

Jeg kan desværre ikke finde nogen.
alan57

Fra : Mosebaek

Dato : 21-09-12 15:37

Først og fremmest,er de ude på at "mele deres egen kage".Det er så nogenlunde forståeligt,for det er vi vel alle.
Var der så bare nogle,der turde træde i karaktèr......og prøve på at styre dette lille land,med bare en smule sund fornuft.De enkelte der prøver,bliver øjeblikkeligt,svinet til som racister og tumpere.

Nu ser vi igen en terroristorganisation (PKK),samle langt over 60 mill. kr. ind............og hvor er de penge så li`e kommet fra?? Jeg har selv svaret:Financeret af den danske statskasse.Nok ikke direkte,men sløret som ydelse og tilskud af forskellig art.

M.

Fra : LuffeA

Dato : 21-09-12 17:08

Citat
[...]

Ja, udover ran og røveri er de penge taget af kontanthjælpen

Fra : olarsen

Dato : 21-09-12 20:50

Hvordan kan man se at en politiker (og også en sælger) lyver????

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-12 00:41

EU pampervældet er også uærlige. Læs blot her:
Citat
EU er tæt på at indgå international aftale om blasfemi sammen med den Afrikanske Union og den Islamiske Samarbejdsorganisation. Aftalen vil blandt andet gøre det muligt at straffe folk for blasfemi og fornæmelser over for religiøse figurer. Dansk Folkepartis medlem af Europaparlamentet, Morten Messerschmidt, kalder hele sagen for skadeligt for ytringsfriheden i EU.

Morten Messerschmidt siger: ”Hvis EU vælger at gå med i en sådan aftale, så hænger alle EU´s borgere på en definition af ytringsfrihed, som ligger så langt fra Europa, som man kan komme. Det kan jo ikke være rigtigt, at EU-borgere i fremtiden skal kunne straffes, fordi man har indgået en international aftale med lande, som i bund og grund har en helt anden tilgang til religion end vores”.

Morten Messerschmidt frygter for de mennesker, som i fremtiden potentielt set kan befinde sig i en situation, hvor de er kommet til at fornærme en anden religion. ”Denne aftale vil jo gøre hele området til en gråzone, som kan være svær at betræde og i sidste ende kan ende med, at EU-borgere kommer i klemme. Ytringsfriheden er ikke ytringsfrihed, hvis man begynder at lave internationale aftaler om, hvor langt ytringsfriheden kan gå”, afslutter Morten Messerschmidt.

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-12 11:54

ØJ ØJ, så blev oiji blacket...

Fra : kivi

Dato : 22-09-12 13:25

er der nogen som ved adr på den største og dyreste børnehave i dk

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-12 14:13

...hmmmm.... Folketinget.

Men til noget helt andet.

Så skete det, som jeg frygtede - men inderligt troede og håbede på, aldrig nogensinde ville ske.
Norge har fået en muslimsk kulturminister....
Er der en reel fare for, "en Breivik nr. 2" er født..?

Fra : Mosebaek

Dato : 22-09-12 14:28

Citat
Norge har fået en muslimsk kulturminister....

Ja,og ad åre får de en muslimsk regering.På forhånd tillykke.

M.

Fra : alan57

Dato : 22-09-12 14:39

De er sku fyldt med løgn alle sammen, jeg kan ikke finde bare en der er ærligt, så det går fremad venner, hils fra mig derhjemme og sig at her går det rigtigt godt.
hej for dig og hej for mig.
alan57

Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-09-12 11:09

Nå, jamen så har vi da hørt det med ! EU pamperiet undskylder nu Muuh'hammed filmen.
Samtidigt skal vi høre fra Barack Obama, at den myrdede Ambassadør med fl. kun var et par bump på vejen.

Irans præsident.....jeg gider ikke engang at undersøge hvordan hans navn staves - rasler også med atom-sablen.
Gid dog Israel snart udraderer deres a-kraft anlæg - og tag gerne præsidenten med i knaldet.

Tommy.

Fra : alan57

Dato : 25-09-12 14:12

Vi skal have fyret alle sammen for de politikere vi har dur simpelhen ikke de skal alle sammen ud og vi skal have nye politikere ind for de dur sku ikke nogen dem, jeg forslår alle nye også.
Jeg stiller op til en kandnanit nemlig mig selv og det skal sku være nu for vi behøver nye politikkere med det samme og det kan ikke gå hurtigt nok.
Så derfor stem på mig nu mvh: Alan Berg.
Nørrebakken 26.
8700.Horsens.
alan57

Du har følgende muligheder