Udbetaling af SUgæld
Fra : asqer
Vist : 223 gange
20 point
Dato : 11-09-12 17:22

Jeg og min kæreste (vi er begge pensionister) overvejer at købeen lille lejlighed. For at kunne det skal vi udbetale den rest SUgæld jeg har, det har vi sparet op til. Det er dog sådan at min kæreste også har en SU-gæld som hun betaler af på - den har vi desværre ikke råd til at udbetale nu og her. Hvis vi køber en lejlighed vil vi helst at beløbet som kæresten betaler af på sin SUgæld forbliver det samme som nu, men vi er i tvivl om SKAT som administrerer gælden kan finde på at hæve beløbet som skal afbetales i forbindelse med at jeg udbetaler min gæld. Nogle der kender reglerne for dette eller har prøvet noget der ligner?

Fra : refi

Dato : 11-09-12 18:30

Snak med SKAT, Jørn

Og så kan man IKKE UDBETALE gæld - kun BETALE

Du har følgende muligheder