Udskiftning Googlekalender på website
Fra : webirene
Vist : 384 gange
200 point
Dato : 09-06-12 16:59

Jeg har en google kalender på www.gif-haandbold.dk. Kalenderen har jeg i sin tid oprettet på min private google mail irene.vibevej12@gmail.com under navnet GIF Håndbold.
Jeg er nu ved at overdrage hjemmesiden til anden side og har i den forbindelse ønsket min google kalender ændret til en ny, som ikke ligger på min konto. Der er derfor oprettet en ny google mail under navnet webmailgifhaandbold@gif-haandbold.dk med en kalender med navnet Ole Lauritsen
Ole oplyser at den kode han får oplyst han skal indsætte er følgende: <iframe src="https://www.google.com/calendar/embed?src=webmailgifhaandbold%40gmail.com&ctz=Europe/Copenhagen" style="border: 0" width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>
Men den viser ikke selve kalenderen. Jeg har så forsøgt i HTML at udskifte kalendernavn og gmail med de nye oplysninger, men det virker heller ikke. Det ser ikke rigtigt ud i forhold til det bestående hvis jeg indsætter Ole Lauritsen, da det virker som om der er andre tegn omkring GIF Håndbold (måske p.g.a. store bogstaver og å). Er der nogen som kan hjælpe?

Fra : poten

Dato : 09-06-12 17:58

Citat
da det virker som om der er andre tegn omkring GIF Håndbold (måske p.g.a. store bogstaver og å). Er der nogen som kan hjælpe?

Bogstaverne æøå må du i hvert fald ikke bruge, det kan programmet ikke finde ud af...

Fra : webirene

Dato : 10-06-12 10:59

Jeg er klar over det med æøå - men det er faktisk på den nuværende kalender at de er - og her fungerer det.
Den er indsat med følgende HTML kode, så vidt jeg kan aflæse:
<iframe src="http://www.google.com/calendar/embed?title=Gren%C3%A5%20IF%20H%C3%A5ndbold&showTitle=0&showNav=0&showDate=0&showPrint=0&showTabs=0&showCalendars=0&showTz=0&mode=AGENDA&height=300&wkst=2&hl=da&bgcolor=%23FFFFFF&src=irene.vibevej12@gmail.com&color=%232952A3&ctz=Europe%2FCopenhagen" style=" border-width:0 " width="244" height="183" frameborder="0" scrolling="no" name="I1"></iframe>
Det er den jeg har forsøgt at rette i, så jeg erstattede tittelnavn og mailadresse.

Fra : netop

Dato : 10-06-12 11:44

Jørn Flemming Helveg Rudolph

Begynde du nu at spamme igen med dine tåbelige spørgsmål.
Nu har der været nogenlunde fredeligt bortset fra din åndsfælde Peter Theisen.

Hvad med at finde et andet sted hen og genere almindelig dødelige mennesker som interesserer sig for at få hjælp til forskellige spørgsmål.

Fra : netop

Dato : 10-06-12 11:45

UPS! det havnede lige i den forkerte tråd, beklager...

Annuller spørgsmålet
Fra : webirene

Dato : 13-06-12 07:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg har selv fundet løsningen.

Du har følgende muligheder