/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Hvad kunne man vinde?
Fra : supermusen
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 17-10-11 06:45

Jeg har lige siddet og kigget på et par gamle tråde her på Kandu, og jeg synes, det ser ud som om, man en gang kunne vinde noget her på Kandu?

Hvornår vandt man?
Hvad kunne man vinde?
Var det Kandu, der sendte gaverne?
Hvornår stoppede dette system?

Ha' nu en superdejlig uge allesammen
Knuz
Supermusen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 17-10-11 07:05

Hvornår vandt man?.. lodtrækning den 1. i måneden bland alle superbrugere der havde besvaret spørgsmål

Hvad kunne man vinde? usb nøgler med radio, penge, printere mm

Var det Kandu, der sendte gaverne? Ja, når de ellers huskede det

Hvornår stoppede dette system? Tror det var sidste år, da kandu glemte at sende gaverne, og Jørn bad om at få lodtrækningen stoppet

Du må også ha' en superuge

Fra : webm

Dato : 17-10-11 07:46

Citat
Tror det var sidste år

Det er ganske vist flere år siden, men ellers er det korrekt...

Fra : Teil

Dato : 17-10-11 07:47

og det kan du glemme

Fra : Tordenkalven

Dato : 17-10-11 07:58

Vi var vist mange der aldrig fik den præmie / gave

Fra : ans

Dato : 17-10-11 09:50

supermusen, du har været medlem siden den 28.12.07, så du har da oplevet præmierne.

Præmierne, som i starten var "gaver" blev ændret til at være 500 kr. , som blev udloddet den første i måneden, blandt de brugere, der havde opsparet superpoint den forgående måned.

Det ophørte den 10.12.2009, da der var en masse brok over at kandu ikke sendte de lovede præmier.

http://www.kandu.dk/Tip20507.aspx

Fra : Eyvind

Dato : 17-10-11 10:01

Jeg (Emesen) fik en dejlig printer som nu er slidt op.
Og som (e.c) fik jeg 500 kr. sendt med det samme jeg havde vundet.
Som Eyvind får jeg en del gaver fra Kandu's annoncører.

Fra : supermusen

Dato : 17-10-11 18:02

Citat
supermusen, du har været medlem siden den 28.12.07, så du har da oplevet præmierne.

Uhh, ans - du gør mig helt flov, for nu er det jo jeg skal indrømme, at selv om det er flere år siden, jeg oprettede en profil, så har jeg ikke brugt den rigtigt, så jeg satte mig slet ikke ind i det dengang. Jeg kan ikke en gang huske, hvorfor jeg oprettede en profil, for jeg stillede jo ingen spørgsmål. Men så sidste år, så kom jeg pludselig på igen. Jeg er derfor forholdvis ny på Kandu, selv om jeg har været medlem længe. (sleeping membership )

Tak for alle jeres svar.
Knuz
Supermusen

Godkendelse af svar