/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Hvor blev Manse9933 af?
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 725 gange
50 point
Dato : 15-06-10 00:05

Ville lige ind på http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/
men siden er "nede"
Kiggede så lige efter herinde, Manse9933 har ikke været på siden sidste sommer(27-01-09), er der nogen der ved hvad der er sket?

Det var da ellers en af de bedre sider på nettet.

Fra : bentjuul

Dato : 15-06-10 00:39

Han er desværre ikke blandt os mere EXTERMINATOR han omkom ved en brand i juli sidste år.

Se http://www.bredalsparken.dk/~drabssageridanmark/html/drabssager_-_1_7-31_12_2009.html rul et stykke ned........

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-10 00:54

HVAD F......
Det var jeg sq ikke klar over.

Det var dog en grim måde at komme af dage på

Det er nu lidt synd at man ikke har valgt at forsætte hans hjemmeside

Fra : bentjuul

Dato : 15-06-10 01:05

Eyvind og jeg talte om vi måske kunne videreføre den, men vi opgav at kontakte familien for at få tilladelsen.

Jeg ønsker ingen point for svaret EXTERMINATOR og ville foretække at du måske annullerede spørgsmålet.

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-10 01:33

Citat
Jeg ønsker ingen point for svaret EXTERMINATOR og ville foretække at du måske annullerede spørgsmålet.

hmmmmmm
ok, det er ellers ikke med min gode vilje, men da det er hvad du ønsker, så annullerer jeg (min statistik er alligevel ikke helt "pletfri")

Annuller spørgsmålet
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-10 01:38

Spørgsmålet annulleres efter ønske af bentjuul

Du har følgende muligheder