Platugler?
Fra : HunSen
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 10-02-09 10:27

Er der andre der har dårlige erfaringer med at spilde tid på at hjælpe:
PeterTheisen, fghfgh, funkyfancy, needhelp, 5792002120, PlysPige, mensamedlem med flere?
Både her og pr alm e-mail. Nogle gemmer sig bag et utal af adresser, vil kun skrive, ikke lydkommentarer, sender den ene hjælpers kommentarer til den anden hjælper, som om det er deres eget arbejde.

Fra : refi

Dato : 10-02-09 10:43

JA

Fra : svendgiversen

Dato : 10-02-09 11:12

Jeg kunne godt tilføje et par stykker...

Måske skulle du lave et arkiv, ligesom dem der ikke betaler?

Fra : granner01

Dato : 10-02-09 14:04

Ja en del dårlige erfaringer.

Fra : HunSen

Dato : 12-02-09 05:01

Hej svend, tak til dig og alle I andre seriøse brugere og bidragydere

Citat
Måske skulle du lave et arkiv, ligesom dem der ikke betaler?

det er vel egentlig det jeg prøver på denne måde.
Jeg lader af samme grund tråden stå, og sender jer efterhånden lidt point med spørgsmål på jeres nicks.

Fra : 3773

Dato : 12-02-09 15:59

LOOOL Nu blev jeg blacklistet af Peter Theisen! Sikke en snothvalp!

Fra : 3773

Dato : 12-02-09 16:00

http://kandu.dk/spg132365.aspx undskyld, sikke en platugle!

Fra : HunSen

Dato : 12-02-09 23:58

er det en ide, at jeg også sætter det over i politik? jeg kan med glæde se, at nogen af jer har sat link til denne tråd.
PS, vil gerne have udvidelser til navnelisten, hvis I er opmærksomme på andre.

Fra : refi

Dato : 13-02-09 09:44

Citat
er det en ide, at jeg også sætter det over i politik

NEJ

Fra : HunSen

Dato : 15-02-09 23:57

nogen kunne tilføje navne skriver de.
Frem med navne og misgerninger - tak!
Så andre kan undgå, at bruge tid på dem

Fra : 3773

Dato : 16-02-09 07:22
Fra : HunSen

Dato : 17-02-09 20:28

Fra : HunSen

Dato : 27-02-09 02:17

mon ikke pkforever888 og PeterTheisen er den samme,

Fra : pkforever888

Dato : 27-02-09 18:51

WTF?!

Citat
mon ikke pkforever888 og PeterTheisen er den samme

HunSen du kan da ikke bare sige at jeg har 2 brugere. Du må sgu da have noget bevis!
Hvorfor skal man hænges op fordi man annullere et spørgsmål man ikke har fået svar på? Jeg har altid accepteret hvis jeg har fået et gyldigt svar.

Fra : pkforever888

Dato : 27-02-09 18:52

Og hvad skulle jeg egentlig bruge 2 brugere til?! :(

Fra : pkforever888

Dato : 27-02-09 18:55

Fra : pkforever888

Dato : 27-02-09 19:02

Man burde virkelig få nogle adminer her inde på Kandu.dk

I stedet for at så nogle som HunSen klikker rundt her inde på Kandu.dk og leger detektiv.

Fra : HunSen

Dato : 27-02-09 20:00

ja, det ville være fint

Fra : pkforever888

Dato : 27-02-09 21:10

Kan du så sige mig hvorfor jeg skal hænges ud som snyder?

Fra : HunSen

Dato : 01-03-09 03:13

mest den dårlige vane med at annulere spørgsmål, og dit sidste var magen til hans.

Fra : pkforever888

Dato : 01-03-09 18:22

what?! Så prøv dog at kigge på f.eks Granner01's historik.
Og for det andet gider jeg ikke at samlignes med den idiot (PeterTheisen)
Hvis jeg har nogen dårlig vane med at annullere spørgsmål har alle andre sgu da det sammen problem af hvad jeg kan se
Og hvis du nu kigger lidt efter annullere jeg spørgsmål som endten er noget vrøvl eller som jeg ikke har fået svar på.
Og af hvad jeg kan se har du også annulleret svar

Fra : pkforever888

Dato : 01-03-09 18:25

Og så mener jeg også at hvis du har problemer med andre brugere så lad dog være med at hænge dem ud som snydere ved hjælp af forummerne. Det er desuden også forkert at stille dette "spørgsmål" inde på dette forum. Så send dog nogle beskeder til ledelsen af Kandu.dk i stedet for

Fra : HunSen

Dato : 05-03-09 17:21

pk2dk99, prøv at se striben af annullerede spørgsmål

Du har følgende muligheder