/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål

Andet internet
webnoob 3820
Et godt webprogram ????
Fra : canon271146
Vist : 390 gange
20 point
Dato : 24-02-08 12:04

Da begge mine børn bor udenbys ,har jeg nu købt et meget rost web camera ,Logitech Quick Cam pro for Notebooks ,og hold op nogle billeder og videoer det kan tage, når jeg sidder foran min egen skærm. Vi har prøvet at anvende Windovs messenger, men var ikke tilfredse og er nu i gang med at prøve SKYPE der virker mere enkelt ,uden alt for mange reklamer.Bedst er det om dagen, mine børn har hvert et Creavtive camera der er tre år gamle det mindste billede der dukker op er jo altid klart ,vi ville være tilfredse med nr.2 billededer fylder ca.75% af skærmen, men synes alligevel at det er for grynet .Vi køre med 1024k-512 fra vores udbyder børnene har 4.096-384 fra deres.
Har ikke så meget forstand på disse sager men er der nogle der kan hjælpe ?
Har det noget med forskellighederne i dette, der gør det, eller kan man købe sig til et pro. der ville sende mere tydlige billeder og tale.

M.V.H

Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 13:52

Først og fremmest bliver det mere grynet nu dårligere lys der er på personen Såe prøv lige det først inden i invisterer

Mvh SunoFisk

Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 13:56

Hvis det ikke hjælper synderligt med mere lys og der er stillet så skarpt som muligt og det ældre kameras linse er nyrenset så er det en god ide med et nyt Jeg har selv lige købt et webcam på en auktionsside til 130,- på 1,3 m pixels og med leed lys der selv tænder hvis det mangler lysstyrke og med driver cd til såe skulle det være af interesse og de andre råd ikke virker så bare sig til

Du har følgende muligheder