C drevet?
Fra : Sygate
Vist : 951 gange
300 point
Dato : 11-11-07 21:59

Et meget dumt spørgsmål.
Når jeg får svaret siger jeg sikkert.. nårh ja..

Man kan vel ikke gemme noget på en computer uden at det ligger på en harddisk?
Men når jeg kigger på min computer, så har jeg de sædvanlige drev C osv.

Men samtidigt kan jeg jo godt f.eks gemme et billede fra internettet og placere det i en mappe på skrivebordet.

Hvor ligger det så når det ligger på skrivebordet? Det er jo ikke på mit C drev?

Fra : Olesen-50

Dato : 11-11-07 22:01

Joooo skrivebordet er dit c-drev

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 310 point
Dato : 11-11-07 22:06

Hvis du højreklikker på en fil eller mappe på skrivebordet, og kigger ud for placering, ser du at stien befinder sig på dit C drev. Så jo, skrivebordet ligger også på harddisken.

På min Vista hedder stien C:\Users\Mit Brugernavn\Desktop

Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-07 22:08

Hvis du nu gemmer et dokument på skrivebordet. Ik' ?
Og du så højreklikker på dokumentets ikon på skrivebordet. Ik' ?
Og du så vælger egenskaber. Ik' ?
Så ka' du under Placering se :

C:\Documents and Settings\"Brugernavn"\Skrivebord

Nu ka' du så selv prøve at finde det i Denne Computer.
Gambrinus
Der findes ikke dumme spørgsmål.
Kun dumme svar.

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:14

Citat
Hvor ligger det så når det ligger på skrivebordet? Det er jo ikke på mit C drev?

De ligger i dine TEMP filer, så vil DU IKKE have rester,
laver du en diskoprydning, og defragmetering engang imellem..

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:16

Resterne kan du hurtigt fjerne med dette.
Virker 30 dage___
http://www.tune-up.com/

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:18

Eller er det bare mig der igen ikke her fattet den.

Fra : e.c

Dato : 11-11-07 22:19

Jo da - du kan gemme uden at bruge computerens harddisk
Eks:
pendrive (memorystick)
fotokort
CD
CDrw
DVD
diskette
på internettet (eks. google)
ekstern harddisk.
og tage det hele med dig. i lommen.

Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-07 22:19

Om igen Disken. . .
Gambrinus
Se hvad jeg sagde . . . . .

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:22

Citat
Jo da - du kan gemme uden at bruge computerens harddisk

DER ER ALTID RESTER, fra nettet, der enten kan spores,,, eller andet.
Alt går gennem IE 6/ 7 og dermed GEMT på din HARDDISK.

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:24

Så skal han bruge DAPPIX; men der bliver stadig gemt rester
enten på nuværende system, ELLER i RAM + bundkort

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:26

Vil du AF MED DET
sæt 400 volt på skidtet___ VITS altså

Fra : Sygate

Dato : 11-11-07 22:32

Hahaha

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:33

BTW_ programmet jeg henviser til, kan også
defragmentere dine REG-filer

Fra : stl_s

Dato : 11-11-07 22:37

Far out disken

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 11-11-07 22:44

Tak for hjælpen allesammen.

Disken.. du får også lige 300 point for dit tip til det program. Det virker rigtig godt.

Fra : disken

Dato : 11-11-07 22:49

Citat
Far out disken

OK

Citat
Om igen Disken. . .
Gambrinus
Se hvad jeg sagde . . . . .

Kan DESVÆRRE // ikke se, hvad du sagde.

Citat
Far out disken

OK

Fra : disken

Dato : 11-11-07 23:10

Vil ikke have dem, men SÅ var det MIG, der misforstod det IGEN
Øv altså_____

Men DET kommer vel lidt an på, hvordan
man læser de hellige skrifter__

MEN; der er stadig rester på din disk.
Selvom du gemmer andre steder.
Men der kan en diskoprydning+ meget andet hjælpe

Du har følgende muligheder