Spy-ware
Fra : Gucci1704
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 25-10-07 16:38

Har indtil nu brugt Ad-ware som spy-ware, men er ved at være lidt træt at den, da jeg ikke synes den er særlig god mere efter sidste opdatering (AD-ware 2007)
Er der nogen herinde som kan anbefale et andet og bedre spyware program for free.

Fra : e.c

Dato : 25-10-07 16:47

Du kan evt. kigge her:
http://www.spywarefri.dk/
Eller her:
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11
Eller her:
http://www.arlet.dk/

De ved alle en del.

Fra : miritdk

Dato : 25-10-07 17:56

threatfire har en super beskyttelse og er et megagodt suplement
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=69

superantispyware i freeversion kan næsten ikke undværes
http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

en gratis pakke med sikkerhedsløsninger finder du her
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

og så glem den ad-aware

Fra : Gucci1704

Dato : 25-10-07 18:23

Det har jeg også tænkt mig - skal bare finde et godt alternativ

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-07 20:09

superantispyware er et eksellent alternativ og den sørger for lidt mere end det ad-aware kan og gør

Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-07 01:26

Der er allerede foreslået nogle gode anti spyware programmer, men jeg vil alligevel nævne min foretrukke, Spybot Search&Destroy den finder og fjerner lige så meget som SuperAntiSpyware og den sløver ikke computeren og er hurtig til at scanne for skidt og møj, den kan finde og fjerne det jeg har været udsat for, dansk sprog er indbygget og så lige en funktion som jeg ikke kender andre der har IMMUNISERING, det vil sige den kan lægge en hel masse skadelige sider ind i Internet Explores mappe for usikre sider, jeg kan se på hjemmesiden, at Windows Vista ikke er nævnt endnu, eneste minus som jeg lige kan komme på, er at du selv skal sørge for opdateringer, hvis du vælger Spybot så gør det til en vane at opdate, før du bruger programmet, læs mere her: http://www.safer-networking.org/dk/spybotsd/index.html

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 28-10-07 15:54

Tak for svaret miritdk.