QuickTime virker ikke :(
Fra : t_biele
Vist : 1420 gange
100 point
Dato : 19-10-07 01:42

Hej

Når jeg åbner QuickTime får jeg følgende meddelses:

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Buffer overrun detectede!

Program: C:\Programmer\QuickTime\QuickTimePlayer.exe

A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state.
The program cannot safly continue execution and must now be terminated

Nu kan jeg så klikke ok og programmet lukker

Har forsøgt at afinstallere og slette QuickTime, men intet hjælper :(

Hvad skal jeg gøre?

Jeg kan som bonus info sige at iTunes heller ikke virker, men har på fornemmelsen af det nok er samme problem, men det er nu afinstaleret og slette!

HVAD gør jeg - HJÆLP!!!

Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 02:11

Når du afistallere skal du være sikker på at programmet ikke kører, også en eventuel opdaterings tjeneste, Quick Time vil gerne starte sammen med computeren, derfor højre klik nede på den nederste blå værktøjs linje og vælg Jobliste, der kan du afslutte alle job som har noget med Quick Time, I Tunes eller Apple at gøre, når du har slukket alle de nævnte processer, kan du afinstallere fra Tilføj og fjern programmer, genstart og kør Tweak Now reg cleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html alt som er under Safe to delete sletter du, Klik på Clean now og efter scanning på View details på linjen med den grønne skjold, i det nye vindue klikker du på Delete knappen øverst, derefter kan du installere Quick Time og eller ITunes igen

Fra : molokyle

Dato : 19-10-07 05:27

..eller prøv at skifte til den alternative version, som ikke konstant kører i baggrunden når du starter computeren:

http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

Dit problem kunne nu også skyldes at du har flere forskellige codec bundles installeret samtidig?
Det er nemlig sjældent en god idé.
Slet dem alle. Rens med det af o.v.n. nævnte regcleaner program og genstart. Installér så ét af disse codec som klarer alle typer filmformater (avi, mpeg, mov osv.):

http://www.free-codecs.com/download/XP_Codec_Pack.htm

..eller:

http://www.free-codecs.com/download/Combined_Community_Codec_Pack.htm

</MOLOKYLE>

Fra : t_biele

Dato : 19-10-07 13:59

Jeg kan ikke fjerne QuickTime.

Når jeg går ind i "kontrol panelet" og videre til "fjer og tilføj programmer" trykker på fjer går hele processen igen, men pludselig siger den stor, at der er opstået en fejl!

Der er ikke noget nærmere beskrivelse af fejlen - hvad gør jeg?

Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 14:26

Som jeg skrev i mit første indlæg, stop alle Quick Time og Apple processer i Joblisten før du afinstallerer, så bør det kunne lade sig gøre

Fra : t_biele

Dato : 19-10-07 15:56

Men er også at jeg har stoppet alt i joblisten. Her er der de programmer som jeg har som kør når jeg har prøvet at afinstallere Quick Time

taskmgr.exe
usnsvc.exe
msiexec.exe
alg.exe
ctfmon.exe
jusched.exe
PCMService.exe
OSDCtrl.exe
Powerkey.exe
Epm-dm.exe
Soundman.exe
Hkcmd.exe
Igfxtray.exe
SynTPEnh.exe
SynTPLpr.exe
spoolsv.exe
explorer.exe
avgemc.exe
avgupsvc.exe
avggamsvr.exe
MDM.exe
svchost.exe
svchost.exe
svchost.exe
svchost.exe
services.exe
winlogon.exe
csrss.exe
smss.exe
System
Aktiv systemproces
rundll32.exe
msnmsgr.exe
E_FATIGE.exe
avgcc.exe

Jeg mener ikke der er nogle af dem der er apple eller quick time, eller hva?

Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 16:11

Nej der er ikke nogen af de viste som forhindrer afinstallering, har du prøvet Quick Times egen uninstall ? Jeg tror der er en sådan, men er ikke helt sikker, jeg har ikke Quick Time på computeren som jeg sidder ved nu, håber det lykkes for dig, jeg vender tilbage sent aften, når jeg får fat i den bærbare som har Quick Time, prøv eventuel at køre reg cleaneren nu, før du forsøger igen

Fra : t_biele

Dato : 19-10-07 16:30

Jeg har prøvet Quick Times egen uninstall, der får jeg også at vide at der er et problem. Det hjælper heller ikke at

Har lige kørt reg cleaneren.. men den kan heller ikke fjerne den :(

Fra : ocorner

Dato : 19-10-07 16:44

Prøv at gør det i fejlsikker tilstand.

Hvis det ikke virker prøv at installer den igen og så afinstallér.

Fra : t_biele

Dato : 19-10-07 17:38

Man kan ikke afinstaller quick time når man køre fejlsikret tilstand :(

har prøvet at installerer det igen. men så kommer jeg bare tilbage til der hvor problemet startet. Quick Time virker ikke pga den der overrun buffer...
Og hver gang jeg prøvet at afinstallere afbrydes processen pga. en fej!

Fra : t_biele

Dato : 19-10-07 17:40

Jeg har prøvet at afinstallere et AC3 Filter som jeg har haft installeret... tror måske der er gået noget galt der. for det hele er slettet, men ikonet til AC3filter findes stadig i kontrolpanelet, men hvordan kommer jeg af med resten af det AC3filter?

Fra : ocorner

Dato : 19-10-07 17:50

Prøv ar køre Open CCleaner

Husk lige at lave en systemgendannelse punkt først

Fra : molokyle

Dato : 20-10-07 06:42

Søg hjælp hos brugeren stl_s enten hér på kandu.dk i kategorien 'Sikkerhed' eller på Spywarefri.dk hvor han er ansat ..eller i hans eget forum Malwarecheck: http://www.malwarecheck.dk/

Du vil nok få brug for at lave en log med HiJackThis: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis_v2.exe
Citat
Er du ikke ekspert på området spyware, må du enten alliere dig med en ekspert eller kopiere hele loggen over til et forum og lade eksperter kigge på den, og fortælle dig hvad du kan fjerne. Det er den eneste måde du ikke kommer galt afsted. Vort forum er velegnet, og du får Danmarks bedste eksperter på området til at kigge på din log.

..citeret fra: http://www.spywarefri.dk/

Her er en manual: http://www.spywarefri.dk/manualer/hijackthis-manual.htm

</MOLOKYLE>

Fra : disken

Dato : 20-10-07 20:08

Har du installeret NET-FRAME ? work 2 så prøv at afinstaller den også-

Fra : disken

Dato : 20-10-07 20:12

Har selv prøvet at få RUN_TIME mis funktioner grundet at den IKKE
behøves mere.

MEN ER DU USIKKER PÅ OM ANDRE PROGRAMMER skal bruge FRAME- work
så lad være.

Kan du ikke bare gendanne din PUTER til en anden dag.

Fra : disken

Dato : 20-10-07 20:15

Citat
Har du installeret NET-FRAME ? work 2 så prøv at afinstaller den også-

Hvis den er installeret i samme forbindelse.

Ellers hold nallerne fra det

Du har følgende muligheder