Vil gerne tune min PC
Fra : Smitty555
Vist : 447 gange
40 point
Dato : 15-10-07 11:44

Hey alle jer venlioge hjælpere

Min PC har ikke tidligere tiders styrke, den kører noget langsommere end da jeg fik den og jeg har ikke lyst til at slette hele lortet og lægge windows ind igen... Findes der nogle ting man kan gøre for at få en bedre PC? Jeg kender kun til defragmentering- er der andre ting jeg burde gøre?

På Forhånd tak!

Fra : spimmer

Dato : 15-10-07 11:47

Mere RAM gør underværker.
spimmer.

Fra : kj

Dato : 15-10-07 11:52

hvis du kører XP er win2K, har du også diskoprydning, prøv det. Ryd op i dine Temporary internet files og cookies. Vedligehold dit antivirus program, installer evt. Add Aware, (fås i free version på nettet)

Fra : miritdk

Dato : 15-10-07 12:03

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=53

hent og kør ccleaner (den skal helst køres i fejlsikret tilstand - det gør du ved at genstarte din pc og klikke F8 under opstart) http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 12:09

Du kan også kontrollere og rette fejl på disken, Denne computer - højre klik på drev C - vælg Egenskaber - fanebladet Funktioner - under Status for fejl søgning klikker du på Undersøg nu, sæt markering i begge muligheder og klik OK, du får at vide at fejlsøgningen skal have uhindret adgang til Windows og ikke kan køre nu, vil du planlægge fejlfinding ved næste start, det siger du ja til og genstarter computeren, check og fejl rettelser kan tage lang tid, så du skal ikke udføre manøvren når du vil bruge maskinen du kan også defragmentere sidefilen, det hjælper også, men jeg kan ikke huske hvor det var jeg hentede programmet

Fra : Stouenberg

Dato : 15-10-07 12:22
Fra : Sygate

Dato : 15-10-07 17:23

Og hvis det ikke virker så kører du en HitmanPro:

http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/

Denne side er også ganske acceptabel:

www.arlet.dk

Du har følgende muligheder