Kan man se hvem der besøger..
Fra : acilia
Vist : 605 gange
50 point
Dato : 18-06-07 11:38

..ens hjemmeside?
Altså hvilke data kan man se på dem som er inde og besøge ens hjemmeside?
kh
Acilia

Fra : ferik

Dato : 18-06-07 11:53

der findes en del hjælpemidler
jeg bruger denne
http://www.zipstat.dk/

Fra : acilia

Dato : 18-06-07 12:09

Jeg tænker mere på om en person vil kunne se hvis man tit er inde på den persons hjemmeside for at kigge?? Kan man rent faktisk se hvor den pc er registreret som besøger en hjemmeside?
kh
Acilia

Fra : acilia

Dato : 18-06-07 12:09

Ps jeg tænker her på adresse, land, by m.v.??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 18-06-07 12:12

NEJ....

Det nærmeste du kommer er en IPvisning.....

men det siger ikke noget om hvem der er brugeren/ejeren - det er KUN politiet der kan se det.....

Fra : refi

Dato : 18-06-07 12:14

Selv Kandu har ingen garanti for at de oplysninger du som superbruger indtaster , er rigtige....

De kan se din IP men ikke mere.....

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 18-06-07 12:33

Tak - det var lige det jeg var nysgerrig efter.

Fra : refi

Dato : 18-06-07 12:36

Selv tak....

Surf du roligt videre....