Ventilation i nyt hus
Fra : pysk
Vist : 922 gange
20 point
Dato : 18-04-07 09:34

Idet jeg takker for de mange gode svar vedr. ventilation og vandring og lyd, vil jeg gerne stille endnu et spørgsmål. Vi bygger et hus på 150 kvm. (1½ plan) og vil gerne have et godt ventilationsanlæg/evt. varmegenvindingsnlæg. Et anlæg, der er effektivt og støjsvag, kan reguleres præcist. Vi regner med at sætte det i vores udhus, som er op ad huset. Nogen forslag?
Venlige hilsner Psyk

Fra : rotw

Dato : 18-04-07 10:35

VILLE KONTAKTE 3 FORSKELLIGE VENTILATION FIMAER OG BEDE DEM KOMME MED ET BUD ? HVORMANGE STEDER SKAL DER VÆRE UDSUGNING INDBLÆSNING RUMMENES STØRELSE MV.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 18-04-07 11:42

Hvor bor du?

Fra : 3773

Dato : 18-04-07 11:44

Du kunne have spurgt videre i den gamle tråd

Godkendelse af svar
Fra : pysk

Dato : 18-04-07 11:55

Tak for svaret 3773. Jeg kommer til at bo i Ry. Mht. at gå videre med den samme tråd, så jeg er ny her på kandu, så jeg skal lige vænne mig til det.
Mvh. pysk

Fra : 3773

Dato : 18-04-07 12:23

En af de rigtige dygtige ventilationsfirmaer hedder Uniair og ligger i Randers. Ejeren Freddi Sundstrup er klart en af kapaciteterne indenfor branchen. Om han gider lave så små anlæg ved jeg ikke. Men ring da og spørg ham!

Genvex og Nilan må jeg indrømme jeg sjældent er enige med og de begår sommetider nogle trælse brølere. Genvex og Nilan handles oftest via almindelig elektrikere og smede, hvor du så er totalt lost hvis tingene ikke er iorden. Men Genvex'es maskiner ser fine ud, omend de er lidt for støjende efter min smag. Nilan bryder jeg mig ikke om.

Er det selvbyg eller komplet montage du efterspørger?

Fra : pysk

Dato : 18-04-07 15:10

Til 3773: Tak for dine gode svar. Har du et tlf.nr på ham, du nævner? Jeg skal have én til at lave en komplet montage. Mvh. pysk

Fra : 3773

Dato : 18-04-07 15:22
Fra : 3773

Dato : 18-04-07 15:57

Skriv lige igen, hvis ikke Freddi gider lave sådan noget!

Du har følgende muligheder