Gik lige på rovdrift i dag i kategorien "Jobsøgning" med opmuntring til folk om at lukke deres spørgsmål. Jeg ved vi er en 10-15 stykker der har fortalt dette til hudløshed de seneste 6 måneders tid med varierende mellemrum.... Nogle har besværet sig med at skrive endog temmeligt lange og gode svar og får tredje finger (fra venstre eller højre - vælg selv
) fra personer som åbenbart gerne vil hjælpes, men som ikke gider gøre en indsats for at fortælle at de værdsætter de svar de får....
Nu skal det være TID til at gennemføre et nytårsforsæt: rens op i dine spørgsmål. Kig på "Din Profil" ude i venstre side, og se hvor mange spørgsmål du har stillet, og hvor mange der ER besvarede. Brug en af de nærmeste weekends til at rydde helt op i dine spørgsmål. DU HAR ALLEREDE BETALT POINTS da disse ligger som "åbne" points...
Til kandu.dk: HVOR MANGE åbne points er der egentlig i systemet? Hvor mange ubesvarede spørgsmål I ALT? Kan I ikke snart sanktionere overfor dem der BEVIDST og efter gentagne påmindelser blæser pointsystemet en lang march?
Gør dog for "(/&#/%"/()# noget ved sagen. Det er dybt sindssygt at man nogle gange kun er omkring 90 online om natten, og det hele kører af l*rt... Lad os få nogle rene databaser at arbejde i, så vi igen kan hjælpe en masse mennesker med en masse gode spørgsmål der skal besvares. Men man taber modet -- og det gode humør
-- når man ser at mange timers arbejde kun sjældent belønnes med at svaret anerkendes.
Andet forslag: Ellers så sæt nogle enkelte til frivilligt at kunne lukke spørgsmålene. Eneste vilkår for etablering af sådan en moderering ville så være at man IKKE fik lov til at vurdere spørgsmål hvor man selv har givet et svar...
Til alle andre: Undskyld at jeg lige skulle have luft. Jeg elsker at svare på en masse spørgsmål, men jeg må indrømme, at jeg bliver lige så glad når folk sætter pris på ens svar, som på at vi kan komme videre.
Godt Nytår.
--
Med venlig hilsen
Henrik, Slagelse