/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Tip
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Kandu.dk
#NavnPoint
ans 29307
Nordsted1 17379
Klaudi 12740
dova 10843
molokyle 10182
3773 9640
o.v.n. 9176
bentjuul 8962
refi 7900
10  arne.jako.. 6470
Kære brugere på kandu.dk
Kandu.dk har modtaget 20 point for dette tip
Fra : Kandu.dk
Vist : 967 gange

Dato : 16-09-03 07:00

Kære bruger på Kandu.dk.

Hvis man ønsker et seriøst svar, så er et seriøst spørgsmål et godt udgangspunkt.

Vi er alle klar over, at nogle brugers pli på ingen måde er deres stærke side. De opfatter ikke deres ubehagelig omgangstone, som en begrænsning, som det nu engang er. Derfor oplever vi ofte, at disse brugere ikke er i stand til at forstå, hvorfor de har vanskeligheder med at komme i dialog med andre og opnår de ønskede resultater, herunder f.eks. dialog med Teamet bag Kandu.dk.
For hvilken reaktion forventer man på en henvendelse af typen ”Kandu. Få så fingeren ud! ” og med sproglige guldkorn som ”Det gamle lort I kører med er åbenbart ikke 2 potter pis værd”. Alle er udmærket klar over, at der her er tale om en oprevet persons provokation, men hvis man har tænkt sig at provokere, må man også acceptere at andre ikke ønsker at spilde deres mentale kraft på den slags. For hvad er vedkommende egentlig utilfreds med?
At vedkommende kolliderer tidsmæssigt med f.eks. reindeksering af nogle tabeller i databasen, som vi med vilje har lagt på et tidspunkt, hvor der statistisk set er færrest bruger på systemet?

Eller er det mere det, at man ikke får et svar på sine mails hurtigt nok? Uvidende om hvor stor en mængde mails, der dagligt kommer til kandu.dk og som også har krav på at blive besvaret. Vi syntes faktisk at vores medarbejder gør et godt og beundringsværdig indsats, når man tænker på den kvalitet de fleste mails har.

Eller er det sådan, at det er selve svaret man ikke bryder sig om, hvorefter man bliver ved med at stille det samme spørgsmål? Forventer man da en gentagelse i de uenlige?
Sidst er det set i tråden ”lodtrækning”, hvor man modtog et klart og hurtig svar fra en samvittighedsfuld kandu.dk medarbejder, men da det ikke passede ind i den til lejligheden opstillede konspirationsteori, ja så valgte man at se bort fra det.

Er det den slags seriøsitet man ønsker, så er man helt sikkert bedre tjent med et andet forum. Her på kandu.dk har vi valgt den strategi om, at holde os uden for diverse skænderier, og kun i yderste nødstilfælde at blande os i slaget, typisk ved at fjerne nogle indlæg. Dette forum er for bruger af Kandu.dk, ikke for at manifestere eller promovere det ene eller andet synspunkt fra Teamet bag Kandu.dk.

Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Tilbage er så spørgsmålet, hvorfor der ikke er ansat flere folk til at besvare mails, læse indlæg og deltage i diverse tråde her på kandu.dk?
Et udmærket spørgsmål! Men nu er det jo sådan, at ansættelse af flere medarbejdere, ligesom udbygning af en server park, kræver en vist form for økonomisk grundlag. Alle ved at banner reklamer er en mulig indtægt kilde for et web site, så lad mig spørge jer, kære Kandu.dk bruger : ”Hvor tit har du været inde på de banner som dette site reklamere med ?” Og hvis du ikke har brugt banner reklamer aktivt: ”hvad får dig så til at tro at andre gør det?” Og så er det jo, at det gå op for nogle, at der her er tale om en næsten filantropisk foretagende, som holdes i live af idealistiske mennesker, ene og alene fordi det ser ud til, at der er behov for et sådanne site. Og vi vil udbygge den og gøre den mere brugervenlig i takt med, at vi mener det er forsvarligt.

Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk


 
 
Bedømmelse

Fra : bente64


Dato : 16-09-03 07:51



Bedømmelse

Fra : gandalf


Dato : 16-09-03 08:04



Bedømmelse

Fra : ibasa


Dato : 16-09-03 08:21



Bedømmelse

Fra : fulla


Dato : 16-09-03 08:32



Bedømmelse

Fra : 3773


Dato : 16-09-03 09:06



Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke lave en bedømmelse til dette tip.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177575
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409060
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste