|
| Luk spørgsmål..Svar! arne.jakobsen har modtaget 25 point for dette tip Fra : arne.jakobsen | Vist : 1002 gange
Dato : 31-08-06 02:03 |
|
Det sker tit at der stilles spørgsmål der aldrig bliver lukket.
Årsagen er oftest at spørgeren ikke synes han/hun har fået
et brugbart svar. Jeg synes at disse spørgere bør skrive et sidste
indlæg med nedenstående tekst og derefter annullere spørgsmålet:
Citat Tak fordi I prøvede at besvare mit spørgsmål alle sammen, jeg ved godt at I har brugt tid og tanker på det, men da jeg ikke synes nogle af jeres kommentarer kunne bruges, vælger jeg at annullere spørgsmålet!
M.v.h. Spørgeren |
Det ville bare være et udtryk for almindelig høflighed.
| |
| Bedømmelse
Fra : tezt |
Dato : 31-08-06 02:07 |
| | |
| Bedømmelse
Fra : o.v.n. |
Dato : 31-08-06 02:13 |
| | |
|
tezt - Det er altså meningen at du skal skrive hvad nu mener. Ikke bare sende en eller anden Åndsvag smiley. Du kan stadig nå det. Jeg vil gerne høre hvad du mener og det vil andre sikkert også. Kom nu, du kan jo godt.
| |
|
Nej o.v.n. ikke endnu, men vil straks gøre det.
| |
|
tezt - Jeg synes da at 4 stjerner er en flot bedømmelse, men såvel jeg som andre ville jo gerne vide hvorfor du giver 4. Jeg ved ikke hvad smileyen betyder???
| |
|
Det hjælper nok ikk alligevel. Det har været oppe flere gange, bare i løbet af de sidste par dage. Folk er nok bedøvende ligeglade med, at andre bruger deres tid at fine deres svar, selv om de ikke selv kunne - eller gad.
| |
|
Det er da rigtigt Jernlady at emnet har været oppe, men ingen har sagt det på denne måde eller er kommet med et direkte forslag på samme måde. Og hvis ALLE siger: Nåh det hjælper jo alligevel ikke, SÅ står det da først rigtigt skidt til. Men tak for de 4 stjerner. De viser jo alligevel at du er enig i mit grund-synspunkt. Sov godt.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke lave en bedømmelse til dette tip.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|