|
|
- var lige ved at love dem tæsk men da det ikke kan blive til noget, måtte jeg af med lidt luft - og faktisk er jeg sikker på de godt er klar over det, men hvem skal række hånden frem først - ( i min verden er det den der er "størst" ).... ubetinget.
- nu er det jo ikke sådan, at jeg appellerer til at de skal blive slyngveninder, men bring da debatten op på et respekteret niveau - tag debatterne på faglig kunnen, og ikke om små "æh bæh buh ting".
Tror ikke Kandu kan gøre ret meget ved denne fnidderfnadder tendens, da det kører på et diffust og ikke særligt præcist plan.
Jeg var på afløser job i dag i forbindelse med akut opstået sygdom i en vuggestue, og ikke engang selv når bølgerne gik højt fordi een tog en pude fra en anden i puderummet - opnåede man disse uforsonende episoder - dejligt man ikke er født sådan, det er åbenbart noget man udvikler senere i livet.
"Ok, vi kan blive uvenner, men til frugt er vi to de bedste venner igen"
Fnollerpige/ Karina
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 08-01-03 21:54 |
|
Lad dog denne tråd være ledetråden overfor gadedrengene, som åbenbart ikke kan eller vil forstå at vi ikke gidder deres måde at gebærde sig på. Lad os sige til dem direkte: Opfør jer ordentlig eller fis af!!. I minder mig om de store drenge i skolegården, der fjollede rundt og mobbede de mindre, i håb om at der var nogen der lagde mærke til dem. Det var der selvfølgelig og der var sikkert nogen, der blev bange for dem; men ikke mange der respekterede dem.
Hvis dette her ikke hjælper, kan vi vel bruge dette her som en underskriftsindsamling, til brug for en henstilling til Kandu om at udelukke dem.
Så til alle Jer der er trætte af det evindelige ævl; skal vi virkelig finde os i, at nogle få ødelægger det for de mange.
I dybeste alvor
Rudolf
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 08-01-03 21:54 |
|
Fnolle
Planet er bragt indtil flere indlæg. Faktisk fik vi en umodelig god debat om DSB og andre ting i den dur.
Men hvis du lægger mærke til en ting, kan jeg faktisk undre mig, at dem der sidder og ponker andre for diverse ting, ikke gider deltage i et så samsfundsrelevant indlæg som dette.
Som du jo ved havde jeg en ide oppe og vende, og hvis man virkelig ville være interesseret i at gøre en forskel istedet for dette her alene, tilbød man sin hjælp og så kunne vi måske ændre nogle ting.
Jeg venter stadigvæk *S*
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 08-01-03 21:56 |
|
Jeg sympatiserer også med fnollerpigen og hvad hun siger. Jeg synes også godt vi kan foreslå kandu.dk en mere etisk og restriktiv linie, så vi alle kan være her.
Her tænker jeg på, at kandu.dk skal have mulighed for at give advarsler, sætte "brugere" i karantæne for til sidst at udelukke dem.
Indtil da, synes jeg bare at man fuldstændig skal ignorere de få personers indlæg m.m.
Det gør jeg selv. Jeg vil ikke ha' noget med dem at gøre.
Heldigvis er der da overvægt af flinke og rare brugere.
Med venlig hilsen
Frank
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 08-01-03 22:04 |
|
Hej
Kan godt se at det er meget træls for brugerne,at opleve den strid der er imellem Zonker og jeg
Og det skal jeg være den første til at indrømme
Men hvad pokker gør man når man personlig har forsøgt at få denne krig stoppet
Det sidste forsøg gjorde jeg her http://www.kandu.dk/dk/spg/9767
Jeg kopierer lige hvad jeg skrev til Zonker.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja Ja Zonker
Du kan som sædvanlig ikke tåle at høre sandheden om din person,det jeg skriver er jo kun sandheden,og ikke andet.
Jeg tror det snart er på tide,at vi to afslutter vores lille krig indbyrdes,hvad mener du?
du er træt af mig og jeg er træt af dig
så lad os blive skilt og komme videre(godt vi ikke har nogle børn sammen)
MVH Brian
Men ingen tilbagemelding som sædvanlig
Hvad gør man så?
Man kunne selvfølgelig ignorerer alt hvad der kom fra denne person,det burde man jo egentlig være voksen nok til.
Men når der hele tiden kommer skyts imod mig fra denne person,ja så kaster jeg tilbage.
Men jeg kan jo her til sidst prøve at spørge Zonker igen
Er det ikke på tide vi indstiller krigen?
MVH Brian
| |
|
Franksp - det gør jeg som regel osse, men lige denne her MÅTTE jeg bare af med, for er godt klar over at det ikke altid hjælper at sige så meget om det, det gør det bare nogen gange værre.......
Lad mig osse lige fastslå ( hvad jeg er sikker på I godt er klar over ) at det selvfølgelig er godt at diskutere og såmænd osse blive uenige, og måske sige ting som i kampens hede måske ikke altid er lige velovervejet - det er fint.
Men at være sådan efter andre blot for "jagtens" skyld er FOR fjollet.
-------Og Zonker - det glæder mig, håber det bliver
-------sagligt, fagligt og hyggeligt
og videre : jeg tror ikke på at "fjerne folk" herindefra - vi andre har to muligheder - at prøve med det bedste, eller ignorere det.
Og jeg har "hygget" mig med såvel Zonker, som briani og har intet mod jer - eller andre. Men læg nu den "battle" på hylden og erkend at I to bare ikke er af samme mening, tal pænt hvis I mener den anden kommer med udokumenteret information - hvor svært kan det være !!!
Håber det kan fortsætte -
| |
| Kommentar Fra : summer |
Dato : 08-01-03 22:11 |
| | |
|
*LOL*- sikke noget bavl jeg skriver : "Håber det kan fortsætte", det skulle IKKE have stået efter det afsnit men efter:"Og jeg har "hygget" mig med såvel Zonker, som briani og har intet mod jer - eller andre"
ja ja - sikke et vrøvlehoved..... sorry
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 08-01-03 22:13 |
|
Det burde jo være ret enkelt, for der er jo indrettet et spørgsmål til den slags interne ping pong og andre personfikserede brokkerier, hvor man kan boltre sig af hjertens lyst. Men det tyder på manglende respekt for seriøse brugere, når man bruger et seriøst stillet spørgsmål, til sin egen private legeplads. Er det ikke nok så lyt dog til fnollerpige/Karina når hun foreslår jer at rette et direkte adresseret spørgsmål til den person i vil angribe, og lad være med at ødelægge et seriøst stillet spørgsmål. Det mest fjollede ved det, at alle dem vi her taler om, alle har vist, at de kan give kvaliciferet hjælp på mange områder.
Men vi er nødt til at holde orden i egne rækker. Det vil blive alt for kompliceret hvis Kandu skal gøre det for os. Så lad os vise, at vi kan selv.
Rudolf
| |
|
Det humoristiske :
jeg laver gerne en gang dagligt et sted ( indlæg ) til 200 point hvor dem der vil kaste med mudder - kan komme ind, og pointene går til den der er mest rar og sød, plejer den gamle fairplay-ånd ( og fedter lidt ekstra ) for hende der oprettede indlægget
Det seriøse :
tænker : Måske den idé en eller anden en gang kom med om, at være admin i egne indlæg slet ikke er så tosset endda.......... for så er folk tvunget til at lave deres egne "sandkasser".
Hvilket igen minder een om, at DET heller ikke burde være nødvendigt *suk*
Fnollerpige / Karina
| |
| Accepteret svar Fra : emesen | Modtaget 31 point Dato : 08-01-03 22:41 |
|
Det er nok ikke rart at blive generet - derfor måske et udbrud. Men ignorere plejer at være det bedste middel. Og så er det vel hobby/leg for de fleste af os, selvom der arbejdes ihærdigt på at løse eller få løst nogle problemer. Shake hands please - eller sådan noget.
Emesen.
PS. Fnollerpige nu mangles der måske en forsonings smily.
:p
| |
|
Ja god idé emesen det vil jeg straks lave så får vi set hvor hurtigt Kandu er om, at lægge den op .....
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 08-01-03 23:16 |
|
Hej Allesammen;
Kanon god idé Emesen; Stærkt at tage udfordringen op Fnollerpige;
Traf en hurtig beslutning om ekstra 20 point, som Emesen lige nu står til at modtage for en rigtig god idé.
Tak for alle de "forløsende" ord fra både venner og mellem "fjender".
Tror vi alle håber det vil gå mere glat fremover.
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 09-01-03 00:26 |
|
HeHeHe Venner - Klap nu lige hestene. Det er da forfriskrnde med sådan et lille "slagsmål" en gang imellem. Dem der ikke gider læse om det, kan jo bare hoppe forbi - men det gør de åbenbart ikke. Det er jo så dejligt at blive forarget - Ik??
Historien viser jo, at det går i sig selv igen, og så er luften så dejlig ren.
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 09-01-03 00:28 |
|
Kort og godt:
Tak fnullerpige
| |
|
Fnullerpigen *GG* -
få og få - så skal I stå noget tidligere op om morgenen
Fnuller - ret sødt faktisk !!!
| |
|
Ja, han var ikke særlig vaks - kedelig fætter
det havde ikke været ringe om nogen sloges lidt om en
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 09-01-03 13:24 |
|
Ja Ja
Så er det jeg spørger,hvad er nu forskellen på uduelige tips, som en del af jer BROKKER sig over,og så de kommentarer der kommer nu?
Man kan ikke tåle at man laver en joke over en(som man elsker over alt på jord) som et tip
Skimter jeg lidt dobbeltmoral
eller er der slet ikke plads til lidt sjov herinde :)
MVH og en forsat god dag til alle
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 09-01-03 13:36 |
|
Hvad er det du ikke forstår Briani? -
Fortæl mig det, så skal jeg forsøge at hjælpe dig;)
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 09-01-03 13:50 |
|
Tak Ram2
Du er da også altid så hjælpsom,det skal du have tak for
Men hvis du ellers har fulgt med herinde på det sidste,så burde du kunne tyde min kommentar
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 09-01-03 13:53 |
|
Det manglede da bare.
Men jeg forstår ikke hvad du mener - jeg er heller ikke så kvik - så du må konkretisere hvad du mener, før jeg kan hjælpe dig - Hvis jeg kan?
| |
|
jeg menr forskellen er : dette indlæg er oprettet, med et specifikt emne der gør at man helt fra start kan vælge at følge med eller ej - uduelige tips tror jeg ikke gør så meget ( det er jo blot for den enkelte læser måske uanvendeligt ) MEN tips hvor man småskændes og henviser til andres små fejl og skavanker er irriterende ..... her i dette indlæg, kan der om det ønskes,jo egentlig fortsættes i en uendelighed, man kan vælge at slå "send mail når der kommer mere i dette indlæg" - og der er stadig een der "styrer" dette indlæg, og de sidste 7-8-9 indlæg kan man jo bare vælge fra.
Der er plads til en masse morskab og hygge - pladsen er lidt trangere hvad angår kobflikter - dem skal der osse være plads til, men det kunne foregå i dertil oprettede indlæg
Fnollerpige / Karina
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 09-01-03 16:18 |
|
Er helt enig i det du skriver
Tænker ikke lige kun på dette spørgsmål som jo ikke er et spørgsmål,men i det store hele
man ser alt for tit herinde
En bruger går ind og opretter et spørgsmål,der kommer måske et par enkelte kommentarer til selve spørgsmålet,resten måske 15-20-30 stykker,har intet at gøre med spørgsmålet
Når man så abonnerer på spørgsmålet,så er man jo lidt spændt når der kommer en email fra kandu på at komme ind og læse hvilken kommentar eller svar der er kommet,så bliver man lidt skuffet ikk når man læser hvad der er kommet.og det må brugeren da også være.
Jeg har selv gjort det-skam dig Brian
MVH Brian
| |
|
ja jeg føler mig osse truffet her ( fy føj ) - men du har ret - det glider meget over i pjat og ballade eller et heeeeelt andet emne - og nu er jeg med denne tråd skyld i at I alle får en mail mere om - noget ret så ligegyldigt .... bær over med mig.
Ha´ det godt allesammen - nu i lige kigger ind igen
| |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 09-01-03 16:59 |
|
Helt OK dejligt med nogle (useriøse) kommentarer m.v.!
Så bliv I bare ved dem der utilfredse kan jo bare fjerne fluebenet om at modtage flere e-mails vedrørende spørgsmålet.
Mvh
Bjarne
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 09-01-03 17:15 |
|
Helt enig Bjarne
men brugeren der har stillet et spørgsmål,har jo ikke denne muglighed
MVH Brian
| |
| Kommentar Fra : Bjarne_H |
Dato : 09-01-03 17:58 |
|
Nej det er rigtigt Brian!
Men spørgeren overlever nok og kan da venligst gøre opmærksom på på sit oprindelige spørgsmål hvis dette ikke er besvaret og ellers acceptere en kommentar eller (formodet svar) hvis et sådant er afgivet og samtidig sige tak for debatten. Når spørgsmålet er lukket af spørgeren, stopper kommentarerne helt automatisk.
Mvh
Bjarne
| |
|
jeps - enig igen - har aldrig før været så enig med så mange om så meget og uenig med så få om så lidt......
Fnollerpige / Karina
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 09-01-03 19:53 |
|
Jeg sidder herhjemme i Odense og bliver helt forelsket i fnollerpigen, efter at ha' læst alt det ovenstående.
Jeg står meget tidligt op hver morgen, så det kriterie opfylder jeg. Desværre er jeg nok for gammel, ærgerligt.
Søde Karina, dette skal betragtes som et "cadeau" til dine altid venlige/humoristiske svar.
Jeg synes også der skal være plads til lidt "hygge og morskab".
Jeg havde selv oplevelsen i går aftes. Det gjorde mig rigtig glad og i godt humør.
Interesserede kan læse her: http://www.kandu.dk/dk/spg/9900
Det eneste jeg er over er, at smitty har svigtet mig. Er der nogen der ved om smitty er er dame eller herre?
M.v.h. franksp
| |
|
Smitty er en rar ældre herre, med et let omgængeligt sind
det er ihvertfald det indtryk jeg har fået .....
| |
|
du er som en gammel bekendt - der dukker op indimellem ikke for meget, ikke for lidt, og du har føssesdag ææhhh 4 eller 5 dage - derudover en rar ung mand på 29 ( om 4 eller 5 dage )
derudover er du osse en ganske omgængelig gut ... indtil videre i hvert fald.
| |
|
Uffe var du nogensinde i tvivl`??!!??
- klart der er sjovere her - det er jo her jeg er *GG*
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 09-01-03 21:54 |
|
Fnollerpige; Ældre Herre med let omgængelig sind!!!! NU må jeg bede om "mine himmelblå". Nææ dengang jeg gik i skole i den "Stråtækte" - om vi gik hver dag 10 km. hver vej i meterhøje snedriver; og det sommer og vinter; der var der anderledes respekt for min aldersklasse.
Hvad mener du egentlig med ældre? Sidder her i min gamle T-shirt med kartoffeltryk; iført mine jesus klip-klapper; og er on-line på min gamle Sinclair Z-80 Spectrum. Ikke al det Windows pladder; go' gammel maskinkode kan gøre det både hurtigere og bedre.......
FrankSP; Svigtet dig! Jeg svigter dig da ikke! Jeg holder mig bare lidt i baggrunden og af de forskellige kommentarer der kommer på dette spørgsmål; som ikke er et spørgsmål.
Nyder at tonen er blevet mere venskabelig. På den anden side set, så fik du da svar på tiltale i går eller .......
HUSK jeg skrev: Watch Your 6 - You never know when the is back...........
/MVH Smitty
PS: Har andres ord for, at jeg IKKE er spor omgængelig - tværtimod!!!!!!
| |
|
---------------Årh ja undskyld ad helvedes til ---------------
Tænk sig den skole kender jeg mange der har gået i
jammen det er så bare i orden - Smitty du er det mest uomgængelige menneske der findes
Fnollerpige / Karina
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 09-01-03 22:08 |
|
FrankSP; Faldt lige en up-date på dit spørgsmål fra igår - og har derfor først set kommentaren nu.
Det Fnollerpige skriver er helt rigtigt, men det er nu ikke fra din profil jeg ved det; Sorry
Til gengæld skrev du selv i et andet indlæg om "Køb af PC", at du bor i Odense; Simpel my Dear Watson....
Havde du været med på en lille "Nattespøg" for nogle dage siden med Fnollerpige, Uffe29 og jeg ville du se, at vi skrev om hvem vi virkelig er.
Udtrykket "Watch Your 6" stammer fra min fortid i flyvevåbnet, og betyder såmænd bare at man skal holde øje med om der nærmer sig nogen lige bagfra. Forestil dig, at det er i forhold til en normal urskive, hvor man altid selv har næsen mod Kl. 12:00 Very simpel Very simpel.
/MVH "Den ældre omgængelige Herre"
| |
|
Ja det er garanteret fremskreden alzheimer
Flyvevåbnet hhhmmm - har du så fløjet, fikset flyvemaskiner, leget med "hulkort"
( *G* ) eller bare været kontormus ?!? -
Hot Mama *LOL*
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 09-01-03 23:13 |
|
Davs Du!
Må hellere forsøge at gøre være fortjent til, atter at være omgængelig
Det er et eller andet i den stil; tror jeg nok! Seriøst så blev jeg uddannet Officer, så lidt tid gik der vel med at være "Kontormus". Ellers lærte de mig egentlig, hvordan man fjerner de der flyvejern fra himmelen.
Senere lærte de mig, hvor flot en solopgang/solnedgang kan være fra læsserampen på transportmaskine. Den oplevelse fik vi altid lige før de "sparkede" os ud i den fri modernatur. Underligt at nogle frivilligt hopper udaf et ellers ganske perfekt flyvejern. Sådan er vi vel alle lidt små-tossede.
Nåååå - Hot Mama! Den kunne du godt lide, hva'ba'?
/MVH
PS : Du glemte helt at jeg kunne have været Hunde-Skidt-Skraber!
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 09-01-03 23:16 |
|
Dette er et uddrag af en kontakt til to aktive brugere:
Tror I meget aktive brugere, at det er en ide, eller skal vi fortsat være helt anonyme overfor hinanden? Venligst skriv jeres kommentarer.
P.S. Nu jeg har fat i to af jer aktive brugere, tror I at det var en ide at lave et "træf" på et eller andet tidspunkt. Jeg kunne godt tænke mig et sådant. Om det skulle være på Fyn, Jylland eller Sjælland kunne man jo vælge efter hvor mange der ville tilmelde sig. Hvis I synes det kunne være en ide, vil jeg godt være den der ta'r initiavitiet til at prøve det. Hvis det kunne blive på Fyn, har jeg nok også mulighed for at lægge lokaler til. Danmarks nok smukkeste kontorbygning.
Gi' mig et praj, om I tror det kunne være en ide.
M.v.h. Frank - ham der meget
| |
|
øv det kunne jeg nu osse godt tænke mig - det der med at hoppe ud fra et "flyvejern"
øv øv øv -
Li`og li`- det er jeg bare aldrig blevet kaldt - har mange øgenavne/ kælenavne, men den der var godtnok ny
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 09-01-03 23:24 |
|
FrankSP; Lever DU endnu? Troede du var taget til "drømmeland", siden vi ikke høre så meget fra dig.
Det kunne da være meget hyggeligt. "Danmarks smukkeste kontorbygning" i Odense? Det kan da vist kun være ude på "Slottet". Dvs. ude bag ved Odense By-museum i Hollufpile.
"Fnullerpigen" bør jo på Syd-Sjælland, "Uffe29" i Århus - så "Danernes Have" ( Fyn hvis man ikke kan sin Kim Larsen ) må da være meget centralt. De øvrige aktive "drillepinde" har jeg endnu ikke helt styr på.
Glæder mig til at høre nærmere.
Ikke for at være mere a-social end jeg plejer; ej heller uhøflig; men jeg har et vækkeur der ringer kl. 04:00 - så jeg tror jeg skal til at emigrere til "Soveland". Hyggeligt at "sludre" lidt med jer alle igen i aften.
/MVH Smitty
| |
|
Franksp - den tanke har strejfet mig - men i min fantasi gik det ud på at møde alle de faste herinde - især Zonker, ville jeg være spændt på at møde
- men hvor mange gider det - altså ikke at møde Zonker, men mødes med de andre indbyrdes - tror ikke der er bred tilslutning
men sikke en aften og sikke diskussioner med en fysisk dyst mellem briani og Zonker *LOL*
| |
|
Sov godt Smitty - noget siger mig en eller anden snart beder os holde mund, eller finde en chat at mødes i - jeg tror vi er en "pain in the butt"
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 09-01-03 23:37 |
|
Ja bare tanken om at få en kinddans med Zonker *LOL*
ja jeg kan næsten ikke vente
Brian
| |
|
Ja jeg kan se det klokkeklart for mig
"Vil du have mere kaffe, Zonker?"
Zonker : " Naj, gider fandme ikke drikke det sure pis!"
*LOL*
ja, bare det at se ham, har et SÅ klart dannet billede af ham ( og jer andre i hovedet ) - jammen helt klart grineren
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 10-01-03 06:18 |
|
...... Ja Ja Ja! Pain in butt! Det må så være deres problem. De kan reelt set "bare" framelde sig - og lejlighedsvis kigge om der skulle være kommet nyt. Det er jo mit spørgsmål - og jeg synes ikke jeg har fået svar endnu!!!!!!
Reelt set, så kunne det sgu' da være skægt at mødes! Alle har vel en forestilling om de andre - og sikke overraskelser man kunne få omkring nogle! Om ikke alle vil være med; så kan man vel starte med det der efterhånden har udviklet sig til at kunne betegnes som "The Filthy Few". Ingen nævnt - Ingen glemt.
...... og "Fnullergøj" må jeg så bede om kammertonen. Omtaler du den underskønne væske, denne gudernes nektar, denne EDBens hjørnesten; altså kaffe; som "sure pis". Fy skam dig!
Bare lige for at "drille" lidt mere. Det der med at hoppe udaf et flyvejern og øve sig i at være fugl; tro mig! det er en alvorlig konkurrent til sex. Man bliver helt bidt af det.
Skal vi nu ikke lige give FrankSP en lille kommentar om man er interesseret i hans forslag eller ikke?
FrankSP; Kan du ikke oprette et spørgsmål til det, så er det mere enkelt?
NU vil jeg snuppe mig lidt morgenkaffe. Håber vi mødes igen senere.
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 10-01-03 10:55 |
|
Overskriften og spørgsmålet indikerer at man godt vil sikre sig mod, at seriøse spørgsmål, bliver brugt til private chatrooms. I dette tilfælde er det nok privat mudderkastning der er tænkt på, og der er jo rimelig enighed. Men hvad sker der efterfølgende. Det er ganske vist ikke mudderkastning - snarere modsat - men alligevel er det en privat samtale, der ikke kan interessere ret mange andre. Så siger man, at man jo bare kan koble sig af ved at fjerne fluebenet ved "abonnere på spørgsmålet". Javel; men man skal dog følge den et stykke på vej, da den jo starter meget seriøst, inden man finder ud af, hvordan det udvikler sig. Og da det jo stort set er de samme personer der hvergang lader sig rive med, hvorfor F------ opretter I så ikke Jeres eget spørgsmål, hvori I gør opmærksom på, at denne tråd er beregnet til privat chat, og hvis ikke man gidder læse den slags, skal man lade være med at abonere på spørgsmålet.
Når i så ellers er i et seriøst spørgsmål, hvor I kommer med mange gode svar/kommentarer, og i føler trang til at ytre Jer mere privat, lægger I bare linket til Jeres eget chatroom ind i en kommentar, og fortsætter Jeres disput der i fred og ro.
Da jeg ville se hvordan det gik med dette spørgsmål var der 59 indlæg, og der er ca. 1/3 der reelt har med spørgsmålet at gøre. 2//3 er privat snak. Hvordan tror i det vil påvirke opfattelsen hos en udenforstående bruger der vil finde ud af hvordan det går til på Kandu.
"Man kan jo bare melde sig fra" bliver der sagt, " det må jo være deres problem". Ja men den mulighed at folk slet ikke melder sig til, og holder sig væk fra Kandu, foreligger vel også. Og da alle Jer det drejer sig om, alle har oprettet Tips og spørgsmål mange gange før, kan I nemt finde på en løsning, og det må være Jeres ansvar.
Forstå mig ret. Jeres lille chat herover er såmænd meget pæn; men den foregår tydeligvis meget indforstået i en meget lille gruppe, og er ikke interessant for ret mange andre.
Dette er ikke et surt opstød; men et velment lille råd.
Hilsen
Rudolf
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 10-01-03 11:42 |
|
Goddag igen Rudolf;
Enig Enig! Den er ved at udvikle sig til en lidt "indforstået" samtale.
På den anden side set, så står der også øverst at det IKKE er et spørgsmål; tværtimod.
Jeg synes, at der er kommet en mere "forløsende" tone mellem flere af de meget aktive deltagere, som samtidig har nedsat mængden af Tip, som bare skal genere andre - samt fjernet samme slags kommentarer fra spørgsmålene.
Set i den vinkel har det vel været en success?
Såvidt jeg husker, har Rellom i en anden tråd foreslået at man opfordrer kandu.dk til at lave en kategori til netop denne slags. Det er faktisk en ganske udemærket idé! Det vil måske kræve lidt opbakning fra flere, når spørgsmålet bliver stillet, så kandu-dk kan se at det reelt er en god idé. Håber på din opbakning, når det kommer.
/MVH Smitty
| |
|
Ja, nu har Kandu flere gange efterlyst en holdning og evt. ønsker fra brugerne - men indtil videre har de ikke sagt så meget selv i den debat - jeg tror osse det er bedre at skrive direkte til dem .......
Så har man ideer eller forslag så skriv til dem ....... og se hvad der sker !!
Fnollerpige / Karina
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 10-01-03 12:45 |
|
I et andet spørgsmål har Kandu efterlyst holdninger m.v. fra os brugere. Jeg har netop læst tråden med mange gode kommentarer i. Men der mangler en reaktion fra Kandu. Så derfor er min holdning til dette, at der hvor vi selv kan gøre noget, skal vi gøre noget i stedet for at vente på Kandu. De aner sikkert ikke deres levende råd.
Nu vil jeg lade handling følge på ord og oprette et nyt spørgsmål under titlen: Har Du tid eller lyst til lidt småsnak.
Klik ind og se spørgsmålet.
Hvis Kandu senere vil oprette en ny tilsvarende kategori, er de meget velkomne til at overtage. Dette er blot for at vise det kan gøres. I øvrigt syntes jeg, at tonen har bedret sig betydeligt på det sidste, og jeg har slet ikke noget imod ovenstående private samtale. Jeg mener bare den burde føres lidt mere privat.
Jeg skal nok bakke op om alt der i til gavn for Kandu, og dermed til gavn for os brugere, og som nogle måske har bemærket, sige fra når jeg mener noget kan gøres bedre. Der findes sikkert dem der vil kalde mig lovlig nævenyttig. Det må være deres problem. Jeg har nok heller ikke altid ret ( selvom jeg gerne vil tro det); men jeg er altid modtagelig for en saglig kritik, gerne i en venskabelig tone. Lad mig også lige sige, at da jeg er pensionist, har jeg oceaner af tid, hvoraf jeg bruger en meget stor del på Kandu, og hygger mig vældigt med det.
Så mig slipper I ikke for. I må vænne Jer til mig.
mange hilsner Rudolf
| |
|
Hej Rudolf
Hvad er forskellen på om vi småsnakker her, der eller i et dertil oprettet indlæg - det bliver jo ikke anderledes fordi emnet på indlægget er det mere sigende - specielt ikke fordi at dem der faktisk abonnerer på netop det emne du eller andre måtte oprette det indlæg i fortsat vil modtage mails når der er "nyt".
Der vil stadig blive sendt mails til folk der måske slet ikke interesserer sig for at "småpludre" .... HVIS Kandu oprettede en kategori der hed " Småsnak " kunne man vælge at lade være med at abonnere på det, men sålænge de ikke gør det, vil den kategori du vælger, udløse mails til folk i den kategori, der har abonnement
Hilsner fra Fnollerpige / Karina
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 10-01-03 13:15 |
|
Hej Karina
Jeg har lige oprettet spørgsmålet: Har Du tid og lyst til lidt småsnak - og beskrevet hvordan man kan bruge den.
Hilsen Rudolf
Lad mig høre Din og andres mening når i har set det.
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 10-01-03 13:26 |
|
Jeg glemte at fortælle hvad jeg mener der er forskellen. Hvis vi tager udgangspunkt i netop dette spørgsmål vi befinder os i netop nu, så vil nysgerrige der går ind for at snuse, se overskriften: Til fnollerpige og alle andre, der er trætte af - - - -
De kan se at nu er der over 60 indlæg, og forventer at komme til at læse en 60 kommentarer der drejer sig om dette emne. Men Du må indrømme at så svipser det lidt. Da spørgsmålet stadig interesserer mig, værgrer jeg mig ved at fjerne fluebenet forneden, og min postkasse bliver fyldt gang på gang med noget som hører hjemme i et privat chatroom. Man ved jo ikke hvornår der kommer en relevant kommentar.
Hilsen Rudolf
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 10-01-03 18:15 |
| | |
|
Zonker ???? *GGGG*
hvilken en af mine nysgerrigheder ? *LOL*
ja det er ikke nummer tre fra venstre ej heller nummer 1, eller ikke nummer 4 - så er der kun een tilbage
right or wrong ????
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 10-01-03 18:32 |
| | |
|
så er det nummer 1 *GGG*
men han så FOR sympatisk ud, nummer to så mere øretæveindbydende ud ....
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 10-01-03 19:13 |
|
Ja nu vil jeg også gætte (hvis det er et åbent spørgsmål dette her)
http://www.yff.dk/hk.jpg
Nr. 1 spekulerer på hvorfor de andres mor ikke skal bestemme deres tøj. - Wrong
Nr. 2 er en spasmager som ikke tager sig selv højtideligt. - Wrong
Nr. 3 er for afslappet i sit kropssprog. - Wrong
Nr. 4 er den eneste der næsten holder på etiketten (drikker af glas). - OK
Bare jeg ikke får tæsk nu.
Emesen.
| |
|
din mening er ligeså vigtig som alle andres, emesen
ja, jeg tror det her går ud på at gætte ud fra billedet hvem der er Zonker
og jeg har gættet først på nummer to, grundet han så øretæveindbydende nok ud, derefter på nummer 1 - fordi øøøhhh nummer fire faktisk ser rar og flink, og civiliseret ud, så det kan ikke være Zonker *G - nummer tre er udelukket eller !?!
Hmmm måske vi alle sammen skulle lave en hjemmeside med et billede eller flere og så lave en lille konkurrence - den der gætter rigtig vinder en trådløs sommerhat eller så noget.
Fnollerpige
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 10-01-03 22:24 |
| | |
|
*LOL*
det er dig der nummer 4 på første billede - og så ser du ikke engang så frygtelig ud som jeg troede .....
| |
|
ja du er faktisk pænere end mig - *GG
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 10-01-03 22:53 |
|
Ja men jeg syntes godt du kunne have taget et slips på i dagens anledning
nu hvor du vise dig frem herinde
Fra din gode ven
PS-Syntes sku det er frisk gjort af dig Zonker.
Brian
| |
|
ja nu mangler resten af os at gøre det samme og more os kosteligt over det - godt gået Zonker ( breder mig lige herinde ) da dette indlæg jo osse ilet til mig - har godtnok nu modtaget venligt råd om at finde en chat - men det er vi vist flere derburde
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 10-01-03 22:58 |
|
LOL, de er 10 år gamle....var det nyeste der lå online.
PS : chat her, hvis interesseret. Den er testet af med 10 brugere, og der fungerede den fint :
http://yff.dk/chat/
PSPS: Nick kan registreres med password.
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 10-01-03 23:38 |
|
..... altså ØØØØVVVVVVV! Hvorfor har Fnollerpigen; eller en anden; ikke lige lavet en "Thums Up" smiley?
Du fortjener den for dit indlæg med billede og afsløring.
Hvis de er 10 år gamle, så passer det jo meget godt med, at du er sidst i 20erne - Not?
Nu mangler vi så bare et sted, hvor andre "modige" kan smide et billede!!!!!! Vi behøver trods alt ikke være så anonyme; eller hva' ?
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 10-01-03 23:42 |
|
Apropos Fnollerpige;
Kan du huske din kommentar fra 08.01.03 Kl. 23:12? Citatet er her
[Citat]
Ja god idé emesen det vil jeg straks lave så får vi set hvor hurtigt Kandu er om, at lægge den op .....
[/Code]
Hvordan står det til med den? Kan du ikke også tænke på en "Thums Up" smiley?
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 10-01-03 23:43 |
|
Hej igen Zonker
Må man spørge om det er lillemor (yttepigen) der sidder ved din side?
MVH Brian
| |
|
øøøhhh det er da sært som alle skælder ud - har sendt dem, men Maria der står for det har været på skiferie indtil i dag og har lovet at gøre det manda iiihhh altså - desuden er de ikke så svære at lave - den der thumbs up, ved jeg ikke lige om jeg kan fikse - men lægger bolden i blød .... er sikker på I selv sagtens kunne finde ud af at lave dem .....
| |
|
øv, der startede jeg med at bitche ( undskyld ) Smitty - jo de er på vej jeg har lavet en klovn ( ??? ) og en med et grønt ansigt egentlig beregnet til "yyaaarrrk" eller sådan "ad bliver dårlig" - den anden vi snakkede om kan jeg ikke engang huske - det var hvad ?? nåh jo det var sådan en "lets make up" "friends" ting -
undskyld hvis jeg lige fór lidt vildt frem
karina
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 11-01-03 00:20 |
|
briani, nej det er det ikke. Dette er fra min "velmagtsdage", som ungdomsfaglig aktiv i HK/LO Ungdom.
Det er taget på HK Skolen i Juelsminde
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 11-01-03 00:31 |
|
Okay Zonker
Jeg var bare lidt nysgerrig
men det lykkes da at få et svar fra dig af
MVH og gonatter når den tid kommer
Brian
| |
| Kommentar Fra : Smitty |
Dato : 11-01-03 00:35 |
|
Fnollerpige; Mine kunstneriske evner strækker sig lige til omkring tændstikmænd, så Moi? Det kan jeg ikke!
Med hensyn til "Thums Up" kan du så ikke "stjæle" den fra kandu.dk? De bruger sådan en ved besvarede spørgsmål.
"Let's make friends" : Kunne det være noget med 2 hænder der trykker hinanden? Kan godt forestille mig, hvordan den ser ud; men skitsere den - no way!
Bitchede du? Sådan tog jeg det ikke; Sorry ;op
Du har bare en kunstnerisk åre, som jeg på ingen måder har. Gode gamle "Kasser og vandrør" tegninger - dem kan jeg klare. Det andet holder jeg mig langt væk fra.
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 11-01-03 19:11 |
|
ok så er den klar :
http://yff.dk/cgi-bin/genesis/index.pl
pass : kandu
user : kandu
klik på log ind
klik på HTML Editor
klik på gennemse
marker dit billede
klik på åbn
klik derefter på uploadning og efter nogle sekunder / minutter afhængig af filens størrelse til du have uploaded dit billede.
Når du er færdig klikker du på log ud.
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 11-01-03 19:20 |
| | |
|
ingen andre end Strarup og Zonker der tør ?!?
er ved at finde et billede der er rimeligt - og som ikke skræmmer alt for meget
( got initiativ Zonker *S* )
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 12-01-03 01:25 |
|
Jeps, godt initiativ
Jeg skal lige finde et passende billede
| |
|
Jo ganske nydelig ung mand ( forudsat det er dig i den blå skjorte *S* )
du ser såmænd helt rar ud - næsten ligesom Zonker.
Fnoller
| |
|
- men måske det er dig der er nissen - og så skal jeg da slet ikke udtale mig *S*
| |
|
Ja, sjov som man har foruddannede meninger og billeder af dem man taler med - nogen gange passer de fint - andre gange ikke.
Hilsen Karina
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 12-01-03 06:31 |
|
Nu forsvandt fluebenet
rfou
| |
| Kommentar Fra : mille82 |
Dato : 12-01-03 11:49 |
|
Hej
Hvad har i gang i???
Hvor kan man gå ind og se hinandens profiler...?
Er ny her
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 12-01-03 11:56 |
|
Her mille
http://yff.dk/web_pages/kandu/
og vil du selv lægge et billede op
så prøv at læse lidt længere oppe hvor Zonker som har gjort det muglig,beskriver fremgangsmåden
MVH og en god søndag til dig
Brian
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 12-01-03 13:03 |
|
Der er 3 mennesker på indtil videre :
Strarup
Uffe29
Parkens
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 12-01-03 13:15 |
|
Hej Zonker
Det kommer
De eneste billeder jeg har af mig selv, ligger over på redaktionen hos Playboy
har lige sendt dem en email,og spurgt dem, om de ikke ville være så venlig at sende mine billeder retur,da jeg står og skal bruge dem
jeg syntes lige at du skal ligge dit billede op ved siden af de andre,bare for at få lidt samling på det
MVH Brian
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 12-01-03 17:49 |
|
næste levende billede :
ram2
| |
| Kommentar Fra : bente64 |
Dato : 12-01-03 17:59 |
|
Hej Zonker
God ide med de billeder. Måske du skulle skrive et nyt tip hvor der står hvordan man uploader og hvordan man ser billederne. Du henviser i dit tidligere tip til denne tråd, som efterhånden er meget omfattende at læse, hvis man ikke lige har fulgt med.
MVH Bente
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 12-01-03 18:51 |
|
Hej
Briani ---sådan en snyder dùr ikke,--kom nu på med det billede
Ellers nydelige fyrer der dukkker up bag profilerne --og Kvinde*ss*
Mvh
Parkens
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 12-01-03 19:11 |
| | |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 12-01-03 19:31 |
|
Ok Parkens
Så skulle den være der
MVH Brian
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 12-01-03 19:38 |
|
Godt Briani, jeg kan godt forstå hvis PlayBoy ikke ville sende dig billedet retur med det samme. Kommer det nu ikke i Playboy?
Jeg har fundet et nyt billede af mig selv. Jeg prøver om jeg kan finde ud af at bruge zonkers gode ide.
Hvis ikke vender jeg frygteligt tilbage om lidt, for at bede om hjælp.
Til sidst en opfordring til fnollerpigen. Hvor bli'r du af?
M.v.h. Franksp
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 12-01-03 20:09 |
|
Så lykkedes det at indsætte et billede af "Den gamle fuldmægtig".
Mine kollegers "kælenavn" til daglig.
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 12-01-03 21:33 |
|
Fnollerpige Fnollerpige kom nu frem
Briani --er det din gøje ??
*ss*
Parkens
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 12-01-03 22:05 |
|
Hej Parkens
Ja men jeg har den ikke mere,den kunne ikke sammen med min lille pappilion (kvik)
Gøjen var simpelthen så forelsket i mig .at den ikke tillod andre at komme i nærheden af mig
Hver gang kvik hoppede op til mig,så kom Ricko flyvende hen og hakkede på kvik for at få den ned,og det kunne jeg ikke vænne den af med(sådan en hak kunne jo have slået Kvik ihjel)
Men ellers så var den skæg og tam,den var altid med,når jeg luftede kvik,og var jeg ude at køre en tur,så var dens faste plads,på ryglænet ved siden af mig,den var ikke stænget,så når den var ude at flyve i det fri,så kunne jeg bare kalde, og den kom altid tilbage igen,det var også en meget svær beslutning at skille sig af med den,men jeg syntes nu at kvik have førsteret på at være her
MVH Brian
| |
|
Ja, nu tør jeg måske lidt igen -*LOL*
inden der går "arkiv" i den - billederne er på vej - at finde nogle gode var ikke muligt så I får dem jeg har, øøøhh ja det var det jeg ville sige.
Karina / Fnollerdims
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 12-01-03 23:10 |
|
Kom så lille fjollerdims!!!
Jeg synes selv jeg var modig at lægge mit billede ind, så jeg venter med spænding at se dit billede, da jeg på forhånd har dannet mig et billed af dig. Det bliver spændende at se om det passer.
Se iøvrigt og kom evt. med din kommentar.
http://www.kandu.dk/dk/spg/10114
M.v.h. franksp
| |
|
Hej franksp - har set dit og de andres fine billeder
Hvad har du så forestillet dig - hvad er dit billede af mig - det vil jeg eddermanme *host* undskyld gerne høre
Hilsen Fnollerpige
ang. kommentar til det der - har de sidste par dage følt nøjagtig det samme som du beskriver i det spørgsmål
Fuldstændig enig
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 12-01-03 23:31 |
|
Fnollerpige, kom så med det billed. Jeg har forestillet mig en sød og venlig pige på omkring 39 år. En, som jeg helt sikkert gerne vil mødes med, engang til foråret.
Når du har lagt dit billed ind, lover jeg dig, at jeg vil komme med mit ærlige svar, om du var som forventet.
KOM NU, jeg skal snart i seng.
M.v.h. franksp
P.S. Jeg opretter er svar, om et træf i morgen, så må vi se hvor mange der melder sig.
| |
| Kommentar Fra : yttepigen |
Dato : 12-01-03 23:40 |
|
Hej Fnolle
Ja, jeg vil altså også gerne se inden jeg skal i seng
Mange hilsner
yttepigen
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 12-01-03 23:43 |
|
Hvis jeg havde vidst det var en skønhedskonkurrence, havde jeg da forklædt mig lidt.
I øvrigt har jeg nogle bemærkninger om det at "levendegøre" Kanduer ved billeder, som jeg vil vende tilbage til. Jeg skal lige se, hvad der sker lidt fremover?????
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 12-01-03 23:50 |
|
Kom så fnollepige. Jeg er ved at være træt, men jeg vil se et billed af dig, inden jeg går i seng.
M.k.h. franksp - kom så
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 12-01-03 23:51 |
|
Hejsa
Ja,---ram2 har ret,--hvad er det her for noget !!!!!!!!!!!!Kom dog med et billede eller lad være.
Skal der ligefrem til at aftales stævnemødder, --så gør det dog et andet sted. Kan Kanduerne nu opføre sig ordentligt---for èn gang skyld.
Mvh
Parkens
| |
| Kommentar Fra : yttepigen |
Dato : 12-01-03 23:56 |
|
Hej Ram2
Du er da lidt forklædt - du har da "hat" på
Mange hilsner
yttepigen
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 12-01-03 23:56 |
| | |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 12-01-03 23:56 |
|
Fnolle...
Vejledningen er da ellers ligefrem og til at forstå. Alle som indtil videre har lagt et billede op har gjort det uden hjælp, så det kan da ikke være der den kniber ?
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 12-01-03 23:57 |
|
Det er simpelthen for sjovt at sidde og kigge billeder af folk man troede så heeeeeeelt anderledes ud.
Jeg smider også et nyt billede op iaften, jeg ville ellers have mine 3 unger med, men dem har jeg ikke digitalt (og heller ingen scanner )
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 13-01-03 00:02 |
|
Yttepige
Det var ikke pænt af dig at afsløre dette med hatten. Jeg havde ikke troet nogen ville bemærke dette.
Og til zonker - Kan man selv fjerne billedet igen, hvis man af en eller anden grund ikke ønsker det lagt op mere????
Ram2
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 13-01-03 00:05 |
|
Hej Parkenss
Det der med stævnemøder som Frank nævner til foråret,tror jeg godt jeg kan give en forklaring på
Frank har her den sidste stykke tid spurgt mange herinde,deriblandt karina,om vi troede om der var opbakning til et træf for brugerne herinde,for så vil han gerne planlægge det,og han have også nogle lokaler over på fyn,og så kunne vi holde et træf til foråret
MVH Brian og godnatter når den tid kommer
| |
| Kommentar Fra : yttepigen |
Dato : 13-01-03 00:08 |
|
Hej ram2
Jeg svarer lige for zonker, da han lufter hund
Man kan ikke gå ind og fjerne et billede, der er lagt op. Alle bruger jo samme password, og ville derfor have adgang til at fjerne andres billeder.
Men hvis du vil have fjernet dit billede, så siger du bare til, så sletter vi det straks
Mange hilsner
yttepigen
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 13-01-03 00:11 |
|
Til PARKENS
Hvad mener du med at der skal holdes "stævnemøder". Og at det skal gøres et andet sted? Hvis du har fulgt lidt med i denne lange "script", så ville du også ha' opdaget, at der på et tidspunkt, fra min side har været spurgt, om vi "kandu.dk" brugerne synes det var en ide, at mødes engang til foråret. Jeg har tilbudt at "lægge hus til" på min arbejdsplads her i Odense, hvis det skal være på Fyn, men det er absolut ingen betingelse. Hvis interessen er større på Sjælland eller i Jylland, synes jeg at "træffet" skal holdes der. Grunden til, at jeg har spurgt igen, om det måske var en ide, er at jeg har "lukket" mit oprindelige spørgsmål og derefter har fået flere tilkendegivelser/kommentarer på, "at det var ærgerligt" at jeg lukkede det, fordi nogle stadig evt. var interesseret. Så derfor stiller jeg spørgsmålet direkte i morgen, så må vi/jeg jo se om der virkelig er interesse for et "forårstræf" Jeg håber da at du vil melde dig.
M.v.h. franksp
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 13-01-03 00:15 |
|
Frank >> Håber du vil modtage min uforbeholdne undskyldning,--dette gælder også Fnollerpigen.
Tak til dig briani for oplysningen.
Mvh
Parkens
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 13-01-03 00:16 |
|
Hej igen
Jeg prøver igen, da dette her går en smule langsomt.
Har en chat kørende i kan logge på, registrer jer med jeres kandu nick, så er det nemmere, adressen er :
http://yff.dk/chat/
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 13-01-03 00:28 |
|
Tak til briani
Hvis der er andre her, som kunne tænke sig at "bakke mig op" i min ide, vil jeg blive meget
Jeg gider ikke høre på flere
Jeg sender under alle omstændigheder en invitation "under spørgsmål" en gang i morgen eftermiddga/aften. Så må de passe sig selv).
M.v.h. franksp
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 13-01-03 00:35 |
|
Til Parkenss
Naturligvis gør jeg det. Egentlig kunne jeg heller ikke rigtigt forstå det. Det jeg har foreslået, var kun ment i en god mening. Jeg tror/håber fortsat på ideen.
Godnat til alle
M.v.h. franksp
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 13-01-03 00:38 |
| | |
|
Er det her indlæg da ikke snart overstået - ?!?
nu er billedet oppe, har haft gæster det meste af dagen, og dårligt kunnet nå herind.
Og Zonker naj - det kniber ikke med evner - har en IT administrator uddannelse, webpræsentation - med et snit på 11 - så det kniber ikke, nej.
uforbeholdne undskyldning PARKENSS - jo da, men har ikke læste ret grundigt på de sidste 20-25 indlæg.
franksp - naj er 31 hvilket jeg osse skrev i andet indlæg med b.la Uffe29 den anden aften -
og naj har ikke trukket tiden - står da ved hvem jeg er, og mit udseende kan man ikke ændre på - men har så dårligt haft tid idag.
Fnolle
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 13-01-03 17:42 |
|
Tak i lige måde
Hvergang der er kommet nyt til dette spørgsmål,så tager det oceaner af tid før man når frem
så mon ikke det er på tide(jeg skal godt nok ikke bestemme,men vil gerne) at få spørgsmålet lukket
måske kan vi oprette et nyt?
for sådan lige at forsætte vores hyggesnak?
MVH Brian
| |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 13-01-03 18:06 |
|
Hej til alle jer med portrætter.
Jeg skrev på et tidspunkt, at jeg ville vende tilbage. Jeg skulle lige se tiden lidt an.
Det har jeg nu gjort, og jeg tror jeg har ret i min teori som siger at tonen, i hvert tilfælde blandt de portrætterede, indbyrdes har ændret sig.
Det er jo egentlig lige efter bogen om interaktion. Zonker har på elegant vis forstået at smide "meljævning" ind i den gruppe, der typisk ordfnidrede eller regulært møgede hinanden til. Om det var bevidst, skal jeg lade være usagt.
Mennesket har tydeligvis den egenskab, at det er mere påpasselig med sin styrede adfærd, jo tættere det fysisk er på det objekt man konflikter med. Den klassiske ser man ofte i trafikken, hvor pæne velopdragne mennesker forvandles til overrockere, når de placeres i en bil med lukkede døre, og gerne i fart. Man betragter sig selv (ubevidst)som uovervindelig - som værende i en anden verden, som modparten ikke kan nå, og på den måde skal man ikke stå til regnskab for sine handlinger. Oversat til Kandu-sprog har zonker ved sit initiativ, bragt vognen til standsning og åbnet bildørene.
Er det nu godt eller skidt?
Det ved jeg ikke rigtig. Der går nok en eller et par nuancer tabt i ordvekslingen. For mit eget vedkommende synes jeg det er lidt ærgeligt. I mit arbejdsliv har jeg for det meste beskæftiget mig i et miljø, hvor det ikke ligefrem var diplomatiet der styrede udsagnene; Men vi vidste hvor vi havde hverandre. Er det en facet der går tabt nu, er det lidt ærgeligt.
Det kan jo også være jeg tager fejl..........meeeeen????
Hvis det er noget I vil diskutere - ret meget - opretter jeg et sp. for at slippe ud af denne tråd.
Mvh
Ram2
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 13-01-03 19:26 |
|
Jeg har haft de samme tanker som Briani.
Også hos mig tager alt for lang tid at åbne den, men jeg gør det jo alligevej, da jeg jo af natur er nysgerrig.
M.v.h. Frank
| |
| Kommentar Fra : zonker |
Dato : 13-01-03 21:15 |
| | |
| Kommentar Fra : ram2 |
Dato : 13-01-03 21:35 |
|
Hej til alle jer med portrætter.
Jeg skrev på et tidspunkt, at jeg ville vende tilbage. Jeg skulle lige se tiden lidt an.
Det har jeg nu gjort, og jeg tror jeg har ret i min teori som siger at tonen, i hvert tilfælde blandt de portrætterede, indbyrdes har ændret sig.
Hvis der er sp. tilføjelser, kommentarer eller svar til ovenstående så brug: http://www.kandu.dk/dk/spg/10151
Ram2
| |
| Godkendelse af svar Fra : Smitty |
Dato : 14-01-03 11:06 |
|
Tak for svaret emesen.
Som lovet meget tidligt i tråden ville pointene gå til dig for dit forslag om en forsoningssmiley.
Pudsigt, som nogle "melder fra tråden", men senere tror de kan komme med "Muligt svar" for, at få point. Naivt!
Vi tastes/chattes videre på et senere tidspunkt - og i en anden tråd.
/MVH Smitty
| |
| Kommentar Fra : Rfou |
Dato : 14-01-03 12:24 |
|
Jeg troede at det var en almindelig anerkendt fremgangsmåde. Jeg har da set den i anvendelse mange gange før, spec. af især en af deltagerne i denne tråd, når han mente at spørgsmålet burde lukkes. Og denne tråd, der har fjernet sig så langt fra det oprindelige emne som tænkes kan, burde være lukket forlængst, ifølge dette tip
Skyndig dig ind på:
http://www.kandu.dk/dk/tip/2874 skrevet at uffe29
Kniber det med selvironien?
MVH Rudolf
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 14-01-03 18:36 |
|
Selv tak.
Eyvind.
Denne har ikke noget med sagen at gøre, men jeg - må - simpelthen
prøve den.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|