/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Elektrobisk P-ur (Ikke P-watch
Fra : henrikkrebs
Vist : 4832 gange
50 point
Dato : 15-12-06 23:32

Så en kort omtale af et godkendt automatisk P-ur, der _ikke_ krævede 12V tilslutning. Det må vel betyde at det drives af batteri og styres via rystelser/stilstand.

Nogen der kender produktnavn, link, forhandler eller lignende?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-06 23:44

P-skive
P-Watch
Automatisk P-skive
P-Watch er et elektronisk parkerings-ur som sætter sig selv automatisk når du parkerer bilen, så du undgår bøder. Uret er godkendt af Færdselsstyrelsen og tilbydes nu i et nyt og eksklusivt dansk design.

fra dette link http://www.bilxperten.dk/default.asp?mode=produkt&proID=484&produktgrID=46

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 15-12-06 23:45

Undskyld, du ønsked jo netop ikke p-watch

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 16-12-06 18:56

Ved ikke lige hva du søger, men er det sådan en fætter her:

http://shop.andando.dk/product.asp?product=50&sub=43

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 16-12-06 23:53

hyggemor >> ikke lige præcis det.
Jeg tænker på en (godkendt) erstatning til en alm. p-skive. Ligesom P-Watch FS01 og FS02, men uden at der kræves tilslutning til bilens 12V

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-12-06 12:35

Nå - jeg må vente til jeg falder over det igen. Det havde ellers været smart at undgå at skulle rode med ledninger.

Godkendelse af svar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-12-06 12:36

Tak for svaret Nordsted1. I al fald: Tak for forsøget

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 02-01-07 15:32

Her er det - http://www.firmagaver-deluxe.dk/index.php?Gaver:Julegaver:SMIL_-_til_P-vagten

Så mangler vi bare at finde det i alm. handel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 17:15

Henrik Krebs, kan du ikke kontakte "Firmagave" og forhører dig om hvor de har købt dem, for det er da godt nok en smart "parkeringshusker"